Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران با گل مهدی طارمی برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.

به گزارش طرفداری، حمید درخشان در گفت و گو با ایرنا در خصوص این مسابقه گفت:

بازیکنان کشورمان یک صعود تاریخی را رقم زدند و با این بازیکنان می توانیم در جام جهانی بازی های به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بازی تیم ملی فوتبال ایران به واسطه بازیکنانی که در اختیار داریم بالا رفته و جا دارد با نگاهی متفاوت راهی جام جهانی قطر شویم. 

وی ادامه داد:

باید به این مساله اشراف داشته باشیم که بازیکنان خوبی را در اختیار داریم،‌ ما صعود به جام جهانی را تجربه کرده ایم و اکنون باید با نگاهی متفاوت راهی این مسابقات شویم تا بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد:

باید تیم ملی برای حضور در جام جهانی تقویت شود،‌ در جام جهانی ما شاهد حضور بهترین های جهان هستیم و باید تا زمان باقی مانده دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برای این تیم تدارک دید تا با آمادگی کامل راهی قطر شوند.

وی ادامه داد:

این تیم می تواند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد به شرط آنکه تا فرصت داریم در صدد حمایت و تقویت از ملی پوشان کشورمان باشیم.

درخشان گفت:

نباید با حداقل داشته هایمان به جام جهانی برویم،‌ می توانیم از فرصت های به دست آمده برای اعتلای فوتبال ایران بهره ببریم و جا دارد با نگاهی حرفه ای برای فوتبال ملی ایران تصمیم گیری شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.

فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد