Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از مصدومیت شدیدی که برای عیسی آل کثیر در بازی با پدیده رخ داد کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که این بازیکن دچار پارگی رباط شده است. اعلام نظری که چند روز بعد از مصدومیت انجام شد و جالب این که عیسی آل کثیر در همان مقطع نیز مدعی بود که مشکل او پارگی رباط نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین موضوع باعث شد تا مهاجم پرسپولیس عکس MRI خود را حداقل به ۵ پزشک متخصص و جراح دیگر نیز نشان دهد و جالب این که برخی از این پزشکان مدعی شدند رباط عیسی پاره نشده است. دلیل این تشخیص نیز جمع شدن خون مردگی بیش از حد در محل مصدومیت بوده است. همین موضوع باعث شد تا عیسی طی چند روز گذشته در دزفول به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شود.
آخرین خبرها حکایت از آن دارد که عیسی طی چند روز آینده به تهران آمده تا با ملحق شدن به تمرینات پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس تمرین کند. آن هم در شرایطی که کوچکترین تمرین اشتباه یا تمرینات سنگین می تواند منجر به پارگی رباط این بازیکن شود. او قرار است با حضور در تهران و انجام تمرین زیر نظر مربیان و پزشکان پرسپولیس به وضعیت پای مصدوم خود رسیدگی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

پس از جدایی خمس از تراکتور، محمد نصرتی مربی مستعفی این تیم بار دیگر به تمرینات سرخپوشان تبریزی بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نصرتی مربی تیم فوتبال تراکتور که پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، با جدایی پاکو خمس از تراکتور، از امروز (سه‌شنبه) بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت و تمرینات تراکتور را زیر نظر گرفت.

محمد نصرتی به همراه محمد عسگری دیگر مربی تیم تراکتور قرار است فعلاً مسئولیت فنی تیم تراکتور را تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده بگیرند.

تراکتور در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی مازندارن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • پایان مصدومیت سردار
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس