Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان، تیم ملی عراق را در دوازدهمین بازی ملی سال 1400 و اولین بازی سال 2022 میلادی شکست داد

تیم ملی ما برابر رقبای خود در سال 1400 سی و دو گل زده و تنها 3 گل دریافت کرده، 11 برد و یک مساوی در 12 بازی هم آماری بوده که ثبت شده است. 29+ تفاضل گل فوق العاده ای برای تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران در سال 1400 برابر تیم ملی سوریه 3 بار، عراق 3 بار و تیم های ملی هنگ کنگ، بحرین، کامبوج، لبنان، امارات و کره جنوبی هر کدام یک بار بازی کرده است.

براین اساس گلهای تیم ملی را 14 گلزن به ثمر رسانده اند، در این میان 8 بازیکن یک گله، یک بازیکن 2 گله، 2 بازیکن سه گله، یک بازیکن چهار گله، یک بازیکن پنج گله و 2 بازیکن شش گله در فهرست داریم.

32 گل فوتبال ملی ما را در سال 1400 این نفرات به ثمر رسانده اند:

6 گل: سردار آزمون و مهدی طارمی 4 گل: علیرضا جهانبخش 3 گل: علی قلی زاده 3 گل: کریم انصاری فر 2 گل: کاوه رضایی یک گل: وحید امیری، مهدی قائدی، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی و احمد نوراللهی

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو با پاس گل مهدی طارمی ۳ امتیازی بازی خارج از خانه را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو در هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) در خانه کاساپیا پیروزی 2 بر یک را رقم زد.

گالنو (31) و نیکو گونزالس (56 روی پاس مهدی طارمی) گل‌های پورتو را به نام خود ثبت کردند. گل کاساپیا را نیز نونو موریرا در دقیقه 37 زد.

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفته بود، دقیقه 85 تعویض شد.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (77 امتیاز) و بنفیکا (70 امتیاز) با 62 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟