Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر به استان گیلان از ثبت نام ۹۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و روند پیشرفت طرح ریلی شمال به جنوب را تشریح کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی با حضور در استان گیلان و بازدید از پروژه‌های این استان در جمع خبرنگاران در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گیلان گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته تا کنون ۹۰هزارنفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در رابطه با اراضی پیشنهادی و شناسایی شده طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: ۴۴۳ هکتار برای ۴۴هزار و ۳۰۰ واحد پیش‌بینی و شناسایی شده است که تا کنون ۱۰۸هکتار زمین برای ۱۳هزار و ۵۰۰ واحد تامین شده است.

قاسمی نیاز واحد مسکونی استان گیلان برای یکسال را ۲۲هزار و ۵۰۰ واحد اعلام و اظهار کرد: این در حالی است که مقرر شده طی چهار سال تعداد ۹۰هزار واحد مسکونی تامین و نیاز استان رفع شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش به روند طرح ریلی شمال به جنوب اشاره کرد و گفت: این طرح ریلی از بندر شهیدرجایی و بندرعباس تا رشت متصل است و برای اتصال به کریدور‌های شمالی کشور، کشور‌های قفقاز، روسیه و اروپا باید ۱۶۵ کیلومتر راه آهن رشت-آستارا ساخته شود تا به راه‌آهن آذربایجان متصل شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این امر می‌تواند در کریدور شمال به جنوب تحول اساسی ایجاد کند و در دستور کار رئیس جمهور در سفر به روسیه نیز بود و امیدواریم بتوانیم به زودی این پروژه را آغاز کنیم و در ترانزیت کشور تحول عظیم ایجاد شود.   بیشتر بخوانید: وزیر راه و شهرسازی بر مشارکت ایران در پروژه‌های بازسازی قره باغ تاکید کرد   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر راه سفر استانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر راه سفر استانی طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان گیلان وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!