Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@15:15:32 GMT

حذف نویز صدا قابلیت جدید ایرپاد پرو ۲

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۲۱۵

حذف نویز صدا قابلیت جدید ایرپاد پرو ۲

شرکت اپل قابلیت وقفه حذف نویز صدا را به ایرپاد پرو ۲ خود اضافه خواهد کرد. ایرپاد پرو پیشرفته‌ترین هدفون بی‌سیم است که تاکنون از شرکت اپل ارائه شده است. این شرکت در حال آماده سازی قابلیت دیگری در AirPods Pro ۲ در ماه‌های آینده است.

به گزارش سایت gizmochina؛ شرکت اپل درخواست ثبت اختراع جدیدی را برای یک ویژگی در AirPods Pro، با عنوان وقفه در حذف نویز ثبت کرده که پیش بینی می‌شود این قابلیت باعث شفافیت خودکار صدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از ویژگی جدید، کاربران می‌توانند از قبل تعیین کنند که حذف نویز چه زمانی باید متوقف شود.

کاربران می‌توانند ایرپاد جدید اپل را طوری تنظیم کنند تا صدا و نویز دستگاه از طریق تشخیص صدا، کلمات محرک و دستورات شفاهی قطع شود. افزون بر این افراد می‌توانند برای ایرپاد خود مخاطبین پیش فرض انتخاب کنند تا در هنگام تماس با آن‌ها هدفون به حالت وقفه در بیاید. این قابلیت فقط به مخاطبین محدود نمی‌شود، زیرا در حق اختراع ذکر شده که دستگاه می‌تواند صدا‌های مهمی مانند آژیر پلیس یا آمبولانس یا هشدار‌های دود یا آتش را تشخیص دهد و این صدا‌ها همچنین می‌توانند به عنوان محرک برای تغییر حالت تنظیم شوند.

انتظار می‌رود که  ایرپاد پرو ۲ در پاییز سال آینده به همراه تعداد زیادی از محصولات اپل به بازار‌های جهانی عرضه شود. همچنین شایعاتی مبنی بر این‌که هدفون‌های TWS می‌توانند با طراحی اصلاح شده و همچنین ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت عرضه شوند، وجود دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بی سیم هدفون ایرپاد اپل قابلیت ایرپاد پرو حذف نویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش صبح امروز (چهار شنبه ۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه روز ارتش از مقابل جایگاه عبور کردند.

سامانه‌های پهپادی به نمایش گذاشته شده در این مراسم در حوزه‌های شناسایی، رزمی، انتحاری، پدافندی و… قابلیت اجرای عملیات دارند.

همچنین در این مراسم سامانه‌های پهپادی که به طور شبکه‌محور قابلیت اجرای عملیات جمعی دارند نیز به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080597 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد