Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@03:50:58 GMT

تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان جام کافا شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۲۴۵

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در تورنمنت کافا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دیدار فینال تورنمنت فوتسال کافا بانوان ۲۰۲۲ عصر امروز جمعه برگزار شد که طی آن در دیدار نهایی تیم‌های ایران و تاجیکستان به مصاف هم رفتند. در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، گل های ایران را نسترن مقیمی، فرشته کریمی (۳ گل)، سارا شیربیگی (۲ گل)، نساء احدی، سحرپاپی و مهسا علی مددی به ثمر رساندند.

زهرا رحیمی، نسیم کیانی مقدم به عنوان داور و فیروزه دهقان به عنوان کمک داور در این تورنمنت حضور داشتند. زهرا رحیمی اولین داور الیت بین المللی ایران بود که در این تورنمنت قضاوت کرد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش سعید احمدعباسی بازیکن باشگاه اسپانیایی وینا البالی والدپیناس با نتیجه سه بر یک تیم سرسخت و جنگجو افغانستان را شکست بدهد و تنها رقیب جدی‌اش در مرحله گروهی رقابت‌ها را از پیش‌روی بردارد. لژیونر فوتسال ایران که به ماشین گلزنی مشهور است، با دو شلیک غیر قابل در این بازی موفق به بریس شد تا عزم خود برای تصاحب کفش طلایی آسیا را به رخ بکشد.

احمدعباسی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا در دیدار با تیم ملی اندونزی دبل کرد، اما در پایان مسابقات موفق به کسب عنوان آقای گلی نشد و حالا در غیاب حسین طیبی، این فرصت را دارد تا با قریحه گلزنی‌اش به کفش طلایی جام ملت‌های آسیا دست یابد

این سومین دوره‌ای است که احمدعباسی با پیراهن تیم ملی در جام ملت‌ها به میدان می‌رود و با دو گل امروز برابر افغانستان، تعداد گل‌هایش را به ۱۰ رساند تا در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال آسیا دو رقمی شود.

تفکیک ۱۰ گل‌ سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا؛

جام ملت های 2018: یک گل به میانمار
جام ملت های 2022: دو گل به اندونزی _ سه گل به چین تایپه _ یک گل به ویتنام _ یک گل به ژاپن

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود روز شنبه ( ۱ اردیبهشت ) و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!