Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@10:04:47 GMT

ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۴۶۶

ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تورنمنت فوتسال کافا بانوان ۲۰۲۲ در حالی برگزار شد که در دیدار نهایی تیم های ایران و تاجیکستان به مصاف هم رفتند. ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز میدان شدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

گلهی ایران را نسترن مقیمی، فرشته کریمی (۳ گل)، سارا شیربیگی (۲ گل)،نسا احدی، سحر پاپی و مهسا علی مددی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا رحیمی، نسیم کیانی مقدم به عنوان داور و فیروزه دهقان به عنوان کمک داور در این تورنمنت حضور داشتند. زهرا رحیمی اولین داور الیت بین المللی ایران بود که در این تورنمنت قضاوت کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران به فینال مسابقات جاده ابریشم باکو صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مبارزات امروز تورنمنت بوکس جاده ابریشم به میزبانی باکو، دو بوکسور دیگر ایران نیز دقایقی قبل به مصاف حریفان خود رفتند که امیری راهی فینال شد و طهماسبی با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به عنوان سومین نماینده ایران در مبارزات امروز به روی رینگ رفت که مقابل «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان به پیروزی دست یافت تا به فینال این وزن صعود کند.

امیری با این برد دومین فینالیست ایران در رقابت‌های جاده ابریشم شد و در فینال با «الکساندر زیریانوف» از روسیه مبارزه می‌کند. پیش از امیری نیز مهدی پرویزی در وزن ۵۱ کیلوگرم فینالیست شده بود.

آخرین بوکسور ایران در رقابت‌های امروز نیز کسری طهماسبی بود که در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۱ کیلوگرم با باخت مقابل «دارخان دوسیبای» از قزاقستان، به کسب مدال برنز در این رقابت‌ها بسنده کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • روایت یک مقام سازمان نظام پزشکی از پشت پرده خودکشی دکتر پرستو بخشی
  • قطعی شدن سومین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • حذف دومین بوکسور ایران از تورنمنت بین‌المللی باکو