Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آستارا با بیان اینکه تعاملات ورزشی با کشورهای همسایه بسیار برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، اظهار کرد: دیپلماسی ورزشی توانسته برای بسیاری از کشورها در جهان امروز راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی برای رئیس جمهور بسیار مهم و اثرگذار است، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان به صورت مستقیم تماس داشته و مطالب آن‌ها را بشنویم و مستقیماً در حل مشکلات آنان اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تشریفات دست و پاگیر در دیدارهای مردمی دولت جایگاهی ندارد.

سجادی با ابراز تأسف از بحث به وجود آمده در حذف تیم‌های پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، اظهار کرد: در شوک این اتفاق هستیم و موضوع را با جدیت از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: در سفرهای استانی هموطنان خواستار تکمیل پروژه‌های ورزشی هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب در ورزشگاه‌های کشور استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته‌های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سجادی، افزود: وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشند.

وی شهرستان مرزی بندر آستارا را دارای ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی، فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

کد خبر 5411108

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان مطالبات مردم گیلان از دولت مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد گفت: بر این اساس سال گذشته ورزشکاران این استان با حضور در مسابقات و رقابت های مختلف کشوری ۳۰۹ مدال کسب کردند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران زنجانی طی مدت یاد شده توانستند در مسابقات قهرمانی جهان هشت مدال، قهرمانی آسیا ۲۰ مدال و در سطح بین المللی نیز ۲۵ مدال کسب کنند.

این مسوول به حضور ورزشکاران شایسته این استان در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: در این رخداد مهم نیز این استان توانستند در کارنامه فعالیت های ورزشی خود هشت مدال ثبت کند.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت های بی بدیلی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد متناسب با عملکرد هیات های ورزشی حمایت لازم را از آنها داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: سال گذشته با همدلی که در هیات های ورزشی ایجاد شد، به اهداف ترسیم شده خود دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سخت ترین سال کاری بود اظهار داشت: تعدادی از هیات های ورزشی پای کار آمده و حمایت کردند تا پرچم ورزش استان زنجان بر افراشته باشد.

بازرگان به طرح آمایش ورزشی استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هیات بدمینتون استان جزء هیات ‌های مورد هدف این طرح است که امیدواریم حامیان مالی استان نگاه ویژه‌ای به این ورزش حرفه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد