Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:16:26 GMT

تنها قهرمان عراق در بازی ایران! (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۷۹۴

تنها قهرمان عراق در بازی ایران! (عکس)

دروازه بان عراقی‌ها در بازی روز گذشته موقعیت های زیادی را از ستاره های تیم ملی فوتبال گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ایران روز گذشته با برد یک بر صفر مقابل عراق جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کرد، اما شاید اگر فهد طالب درون دروازه عراقی ها نبود، آنها با تفاضل گل بیشتری بازنده می‌شدند.


گلر تیم ملی عراق در بازی روز گذشته بارها مقابل فرصت های ایده‌آل بازیکنان ایران ایستادگی کرد و اجازه نداد تیم کشورمان گل ها بیشتری را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به خصوص در نیمه اول سیوهای فوق العاده‌ای داشت. در دقیقه 25 شوت زیبای علیرضا جهانبخش می‌توانست وارد دروازه شود که طالب آن را برگشت داد، در ریباند هم ضربه قلی‌زاده را طالب مهار کرد تا تیمش در بازی بماند.

 


یک دقیقه بعد طالب روی ضربه دیدنی امیری واکنشی تماشایی داشت و توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه 29 علی قلی‌زاده شانس خود را برای شوتزنی امتحان کرد و در ریباند توپ به جهانبخش رسید که در هردو صحنه فهد طالب فوق العاده کار کرد. در دقایق پایانی نیمه اول هم او روی ضربه جهانبخش دوباره مانع از باز شدن دروازه اش شد.


گلر عراقی ها در نیمه دوم هم چند فرصت را از تیم ملی ایران گرفت که مهم ترینش شوت سعید عزت‌اللهی بود. 


این عملکرد خوب از دروازه بان اجازه نداد تا تیم ایران به گل های بیشتری برسد و حتی از چشم رسانه های عراقی نیز دور نماند. این رسانه‌ها با پرداختن به واکنش های طالب او را به شخصیت کارتونی واکاشی زوما تشبیه کردند که دروازه تیم شان را بارها نجات داده است.

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر