Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لکه‌های نفتی آلودگی روزهای گذشته بر اثر مد دریا و شدت وزش باد و جریان باد به ساحل جزیره خارگ رسیدند.

وی افزود: در همین راستا دستور تشکیل تیم واکنش سریع به ادارات زیر مجموعه در جزیره داده شده است و تیم‌های مبارزه با آلودگی فلات قاره، بندر و دریانوردی و محیط زیست هم اکنون در ساحل جزیره در حال پاکسازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست غنی مرجانی و ماسه‌ای جزیره وظیفه همگان است و باید از ظرفیت خدادادی نهایت حفاظت صورت بپذیرد.

کد خبر 5411055

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد عکس استانها برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

 سوم تا نهم اردیبشهت ماه به عنوان هفته زمین پاک در کشور نامگذاری شده است.

۲۲ آوریل به عنوان روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است که در کشور ما هفته‌ای به همین عنوان از سوم تا نهم اردیبهشت گرامی داشته می‌شود و شعار جهانی امسال "سیاره زمین در مقابل پلاستیک" و در ایران نیز شعاری با مضمون " مشارکت مردم در برابر پلاستیک و نجات زمین" انتخاب شده است.

 

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه