Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:00:09 GMT

۲ محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۰۵۴

۲ محور ارتباطی آذربایجان غربی مسدود است

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: هم اکنون محورهای جایگزین برای تردد در محورهای مسدودی برای مهاباد - پسوه - پیرانشهر محور مهاباد - نقده - پیرانشهر و برای محور مهاباد - بوکان محور مهاباد - میاندوآب - بوکان تعیین شده است.

وی ادامه داد: در استان‌های همجوار محور دندی تکاب در حوزه استان زنجان و محور ایرانخواه - تکاب در حوزه استان کردستان به علت کولاک و عدم ایمنی کافی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تردد در برخی از محورهای استان به خصوص محورهای کوهستانی به علت یخبندان کولاک و عدم دید کافی به کندی صورت می‌گیرد.

شکری اضافه کرد: از هموطنان تقاضا دارد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای تردد حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه راهداران استان با تمام توان و امکانات مشغول برف روبی، نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند، توصبه کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان به خصوص محورهای برف گیر خودداری کنند.

بارش برف از بامداد روز گذشته در استان آغاز شده است.

کد خبر 5411159

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری برف روبی مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور هراز دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا محمد شهر و پل فردیس تا پل کلاک، در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل فیروزبهرام تا رضی آباد، در آزادراه تهران - قم محدوده پل شهید کاظمی و در محور پیشوا - ورامین - تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، اصفهان، سمنان، مرکزی، قزوین، زنجان، قم، کرمان، همدان، خراسان شمالی، گیلان و گلستان هستیم.

بر همین اساس، محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود و محور رودبار جنوب - ایرانشهر مسدود است.

محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- دلگان - جلگه

۵- کنارک - زرآباد - جاسک

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه - تویسرکان

۳- وازک - بلده

۴- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد و پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دریای خزر، خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 747135

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور