Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مصوبات جلسه چهل و دوم شورای اسلامی شهر یزد را تشریح کرد.

حجت الاسلام حیدری گفت: از مصوبات شورا معرفی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر برای عضویت در ستاد بحران شهرداری بود که به همین منظور موضوع درصحن علنی شورا مطرح، و پس از بحث و تبادل نظر و رأی‌گیری بعمل آمده، در نهایت آقای شایق بعنوان نماینده شورا جهت عضویت و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری انتخاب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: از دیگر مصوبات این جلسه، لزوم حضور یکی از اعضای شورا جهت شرکت در جلسات کمیته سیما و منظر شهری به عنوان نماینده برای پیگیری مصوبه شورا بابت یکسان سازی و یکنواختی نمای ساختمان‌های تجاری، مسکونی و ... بود که موضوع درصحن علنی شورا مطرح، با عنایت به بررسی‌های بعمل آمده از سوی کمیسیون‌های عمران و فرهنگی، اجتماعی ورزشی و توضیحات روسای آن کمیسیون ها، آقای شایق به عنوان نماینده شورا در کمیته سیما و منظر شهری انتخاب شد.

او همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورا بابت نامگذاری بوستان خانواده گفت: با توجه به تعیین شهر یزد به عنوان شهر دوستدار کودک و لزوم اهمیت دهی به این موضوع، مقرر گردید فعالیت‌های بوستان واقع در بلوار بسیج با محوریت و با موضوع خانواده باشد.

حیدری افزود: موضوع در صحن علنی شورا مطرح، پس از بحث و تبادل نظر و رأی گیری بعمل آمده بصورت علنی، طرح پیشنهادی فوق مورد تصویب شورا قرار گرفت.

حجت الاسلام حیدری گفت: همچنین بررسی اعتراض کارخانه افشار بابت رأی کمیسیون شماره هفت از دیگر موضاعات مطرح در این جلسه بود که موضوع درصحن علنی شورا مطرح شد و با عنایت به بررسی‌های بعمل آمده از سوی کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا با حضور مسئولین مربوطه شهرداری و توضیحات ریاست آن کمیسیون و پس از بحث و تبادل نظر، رأی صادره از سوی کمیسیون شماره هفت (سازمان سیما و منظر و فضای شهر شهرداری) بر اساس مدارک و مستندات موجود و بررسی‌های انجام شده طبق عکس‌های هوایی، پلاک مذکور باغ تشخیص داده شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران مصوبات شورای شهر شورای اسلامی شهر علنی شورا مطرح بعمل آمده شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار