Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:53:22 GMT

تعطیلی ۴۰ مدرسه در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۰۸۰

تعطیلی ۴۰ مدرسه در تربت حیدریه

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سالاری گفت: ۴۰ مدرسه طی هفته‌های اخیر تعطیل شد و خواهان تعطیلی یک هفته‌ای همه مدارس در سطح تربت حیدریه هستیم.

بخش مهمی از همه گیری کرونا به بازگشایی مدارس برمی گردد و دانش آموزان این ویروس را جابجا می‌کنند و حالا ممکن است در شهر‌های دیگر کنترل مراکز آموزشی به لحاظ رعایت دستورالعمل‌ها و تهویه بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش تربت حیدریه در جلسه اضطراری ستاد کرونا تربت حیدریه گفت: طی هفته‌های گذشته ۲۵ مدرسه ابتدایی و ۱۵ مدرسه متوسطه به دلیل شرایط موجود تعطیل شدند و از ستاد پیشگیری کرونا تقاضا داریم مصوبه‌ای در این خصوص لحاظ کنند.

ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هم گفت: در مرحله اول رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در ادامه افزایش واکسیناسیون می‌تواند ما را از پیک ششم کرونا با تلفات کمتری عبور دهد؛ در منطقه تربت حیدریه ۹۵ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه دوز اول، ۸۳ درصد دوز دوم و فقط ۲۰ درصد برای دوز سوم واکسینه شدند لذا باید وضعیت واکسناسیون را در دوز سوم افزایش دهیم.

انتهای پیام/ا. غ.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا تعطیلی مدارس دستورالعمل های بهداشتی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:برطبق گزارش تحلیلی شکایت‌های ۱۹۰ حوزۀ آب و فاضلاب وزارت بهداشت، مربوط به شش ماه اول سال ۱۴۰۲ در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور گفت: شکایات ثبت شده در حوزۀ بهداشت آب و فاضلاب، حدود ۱۲ درصد کل شکایت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای، پنج هزار و ۶۲۱ مورد شکایت بوده که از این تعداد سه هزار و ۴۵۴ مورد مربوط به مناطق شهری و دو هزار و ۱۶۷ مورد مربوط به مناطق روستایی است.

دکتر محمد قربانی افزود: براساس موضوع شکایت، بیشترین شکایت گزارش شده به‌ترتیب مربوط به‌دفع غیر بهداشتی فاضلاب در مناطق روستایی، آلودگی آب استخر‌های شنا یا شناگاه و دفع غیر بهداشتی فاضلاب در مناطق شهری است.

وی با بیان این‌که شاخص کشوری هفت شکایت به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جزو سه دانشگاهی است که تعداد شکایت آنها بیش از ۱۵ شکایت در ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد که نشان دهندۀ اطلاع‌رسانی مناسب، آموزش عمومی مداوم، پیگیری دقیق و اعتماد مردم به عملکرد معاونت بهداشت در این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر است.

 

دیگر خبرها

  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه ثبت ملی شد
  • کشف وضبط ۲۵۰ لیتر الکل بدون مجوزدر تربت حیدریه
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ثبت ملی ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت حیدریه