Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:18:10 GMT

رونی پیشنهاد سرمربیگری اورتون را رد کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۱۰۰

رونی پیشنهاد سرمربیگری اورتون را رد کرد

بازیکن پیشین اورتون پیشنهاد هدایت این تیم را قبول نکرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «گاردین»، وین رونی اعلام کرد که پیشنهاد سرمربیگری تیم اورتون را نپذیرفته و این تصمیم را دشوار توصیف کرد.

رونی که از 9 سالگی به جمع آبی‌پوشان بندر مرسی‌ساید پیوست و در سال‌های 2002 تا 2004 و فصل 18-2017 با پیراهن اورتون در لیگ جزیره به میدان رفت، از سال 2020 هدایت دربی کانتی را در مسابقات چمپیونشیپ انگلیس بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینس و رونی؛ گزینه‌های سرمربیگری اورتون

بهتزین گلزن تاریخ منچستریونایتد درباره این پیشنهاد گفت: اورتون با مدیر برنامه‌های من در ارتباط بود و از من تقاضا کردند تا مصاحبه‌ای برای سرمربیگری تیم داشته باشم. من باور دارم در لیگ برتر سرمربی می‌شوم و آمادگی کامل برای انجام این کار را دارم. اگر این اتفاق با اورتون رخ بدهد، عالی خواهد بود، اما اکنون در دربی کانتی فعالیت می‌کنم و این کار برای من بسیار مهم است. تصمیم دشواری گرفتم.

اورتون در دومین هفته خود برای انتخاب جایگزین رافائل بنیتس قرار دارد و مذاکرات خود را با فرانک لمپارد، دانکن فرگوسن و ویتور پریرا دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورتون وین رونی اورتون وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست امروز به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. بازیکنان ناتینگهام فارست اعتقاد داشتند در این دیدار سه ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده و این باشگاه پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

اورتون با برد در این بازی و کسب سه امتیاز  از منطقه سقوط فاصله گرفت، اما نکته مهم این بازی اعلام نشدن سه ضربه پنالتی بود که آنتونی تیلور به عنوان داور و تیم VAR آن، این سه پنالتی را اعلام نکردند.

باشگاه ناتینگهام فارست، داور VAR این بازی را طرفدار لوتون تاون نامید و یکپارچگی لیگ برتر را زیر سوال برد. در این توییت آمده است:«سه تصمیم بسیار ضعیف -سه پنالتی اعلام نشد- که ما به سادگی نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. ما قبل از بازی به کمیته داوران هشدار دادیم که داور VAR طرفدار لوتون است اما آنها او را تغییر ندادند. صبر ما چندین بار آزمایش شده است. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون گزینه‌های خود را بررسی خواهد کرد."

به نظر می‌رسد تصمیمات این بازی می‌تواند در رقابت بین تیم‌های پایین جدول لیگ تاثیر زیادی داشته باشد. اکنون اورتون اکنون 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و لوتون تاون با یک بازی کمتر،  در رده هجدهم قرار دارد و چهار امتیاز از ناتینگهام فارست بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • طعنه درو مک اینتایر به وین رونی؛ چه بلایی سرت آمده؟! (زیرنویس فارسی) / فیلم WWE
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!
  • اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است