Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوزنس به زودی کار با توپ را آغاز می کند.

رابین گوزنس، مدافع چپ جدید و 27 ساله اینتر کارش در این تیم را آغاز کرد.

طرفداری | رابین گوزنس در تمرینات اینتر حاضر شد. این مدافع آلمانی مصدوم است و بین 20 تا 30 روز دیگر به میادین باز می گردد و به همین دلیل به صورت انفرادی تمرین می کند.

رابین گوزنس در حال تمرین به صورت انفرادی

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رابین گوزنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت

 به گزارش وبگاه خبری Reuters، کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد. این پلتفرم به تازگی در فرانسه و اسپانیا راه‌اندازی شده است. این نهاد نگران تأثیر بالقوه برنامه جدید بر سلامت روان کودکان و سایر کاربران است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اقدام تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، در این حوزه بر اساس قوانین فنی اتحادیه موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) صورت می‌گیرد. این قانون شرکت‌ها را ملزم می‌کند که برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهند و در صورت عدم پایبندی به این وظیفه خود، آنها را تا سقف ۶ درصد از گردش مالی سالانه جهانی جریمه می‌کند.

بر همین مبنا و طبق اعلام کمیسیون اروپا، تیک‌تاک باید پیش از راه‌اندازی برنامه جدید در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا مخاطرات آن را به صورت دقیق ارزیابی می‌کرد. برتون با انتشار پستی در ایکس از ارسال درخواست برای دریافت اطلاعات در مورد تیک‌تاک لایت خبر داد و ادعا کرد که از هیچ کوششی برای محافظت از کودکان زیر سن قانونی در پلتفرم‌ها دریغ نخواهد کرد.

تیک‌تاک لایت که برای کاربران بالای ۱۸ سال طراحی شده است، بخشی برای اعطای پاداش دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای انجام کار‌های خاصی در پلتفرم مانند تماشای ویدیوها، لایک کردن محتوا، دنبال کردن صفحات یا دعوت از دوستان برای پیوستن، امتیاز کسب کنند. این امتیازات در نهایت می‌توانند به کوپن‌های خرید از آمازون یا کارت‌های هدیه تبدیل می‌شوند.

منبع: زاویه

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران