Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:14:48 GMT

پاسخی مناسب به منافقین داده خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۱۳۱

پاسخی مناسب به منافقین داده خواهد شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌های منافق در زمان جنگ تحمیلی با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گفت: اقدام روز گذشته منافقان باید بررسی شود و به‌طور حتم در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی با اشاره به اقدام مذبوحانه روز گذشته منافقین، اظهار کرد: روشن است که منافقان چنین امکاناتی ندارند، این گروه تروریستی که سابقه قوی در حافظه ملت ایران دارند جز ترور، خشونت، آدم کشی و خیانت در کارنامه آنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنها در زمان جنگ با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گروهکی که این‌گونه با دشمن همکاری می‌کند چگونه می‌تواند ادعاهای دیگری داشته باشد. آنها فقط از طریق جاسوسی ارتزاق می‌کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: منافقین زمانی ضد امپریالیست بودند، در وقت دیگر در دامن امپریالیست از فضولات آنها ارتزاق کردند، چنین گروهک بدنام و منفوری نمی‌تواند در ایران پا بگیرد.

وی تاکید کرد: نفرت مردم ایران از آنها تمامی ندارد، ۱۷ هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و به قتل رساندند و خودشان به ترور اعتراف کردند، عجیب این است که چگونه در کشورهای اروپایی که پیوسته ادعای حقوق بشر دارند مانور می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال اقدام روز گذشته منافقان باید بررسی شود و حتماً در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

کد خبر 551859

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی اقدام منافقان تروریست منافق نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر بود

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه این عملیات جهان را تکان داد و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد، گفت: این عملیات دفاع مشروع و بر اساس منطق بین المللی، علیه جنایات غیر قابل دفاع رژیم اشغالگر قدس بود تا پاسخی به شرارت‌های این رژیم در سوریه داده شود.

وی اضافه کرد: این عملیات شفاف بود و غافلگیرانه نبود و از مدت‌ها قبل این امر تذکر داده شده بود که این موضوع نشانه شجاعت نیرو‌های مسلح و نظام اسلامی است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه این عملیات با صبر و بصیرت و به صورت مستقیم بوده و به نیرو‌های نیابتی سپرده نشد، گفت: البته این حرف درستی نیست که جبهه مقاومت، نیرو‌های نیابتی ایران است و این نیرو‌ها برآمده از بدنه امت اسلامی هستند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: این عملیات در حالی انجام شد که آمریکا و انگلیس و خائنان منطقه هر کاری از دستشان بر می‌آمد در راستای جلوگیری از آن انجام دادند، اما این حمله فراتر از مرز‌ها و در دفاع از ایران اسلامی بود.

وی افزود: برخی کشور‌های منطقه که در این عملیات در کنار رژیم صهیونیستی ایستادند در میان مسلمانان دیگر جایی ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همه دنیا دیدند که ۳ لایه پدافندی رژیم صهیونیستی شامل گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان به وسیله موشک‌های ایران در هم کوبیده شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب در آرامش فرمودند که اسرائیل تنبیه خواهد شد، دشمنان این حمله گسترده را تصور نمی‌کردند، افزود: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد.

آیت الله اعرافی بیان کرد: عملیات بسیار حساب شده و حکیمانه بود، اما حداقل تجهیزات ایران در آن به کار گرفته شد و دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از آن چیزی است که در عملیات وعده صادق دیده شد.

وی با اشاره به برخی پیام‌های تبادل شده پیش از انجام عملیات وعده صادق گفت: دشمنان امید داشتند که ایران دست به اقدام نظامی نزدند، اما باید بدانند که ما در عین حالی که صبوریم، شجاع، مقتدر و همیشه در صحنه هستیم.

آیت الله اعرافی افزود: تغییر معادلات و بلوغ گفتمان مقاومت و شکل گیری تمدن جدید اسلامی و شکست هیمنه و از بین رفتن رعب و وحشت از آمریکا و اسرائیل، اوج همگرایی امت اسلام و عالم علیه اسرائیل و تثبیت جایگاه محور مقاومت از جمله دستاورد‌های عملیات وعده صادق است.

امام جمعه قم با بیان اینکه گفتمان ما نیاز به قدرت موشکی هم دارد، گفت: کسانی که می‌گفتند ما نیاز به قدرت موشکی نداریم اشتباه کرده‌اند چرا که این گفتمان بدون قدرت موشکی موثر نخواهد بود.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق تحلیل‌ها و برآورد‌های تئوریسین‌های غربی و منطقه‌ای را نقش برآب کرد چرا که آنها چنین عملیات گسترده‌ای را تصور نمی‌کردند.

خطیب جمعه قم بیان کرد: مردم فلسطین بدانند در این عملیات هشدار واقعی به اسرائیل و آمریکا داده شد و به رغم خیانت برخی از حکام خائن منطقه، ایران اسلامی و محور مقاومت با مردم فلسطین است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان رهبری در کنار نیرو‌های مسلح آماده دفاع از کشور هستند و در این مسیر ثابت قدم می‌مانند و ندای ملت ایران لبیک یا رسول الله و لبیک یا حسین است.

وی عنوان کرد: ملت ایران ۸ سال در دفاع مقدس جنگید و امروز نیز در دفاع از کشور ایستاده است.

خطیب جمعه قم در ادامه با تشکر از فراجا برای مقابله با بی حجابی گفت: حجاب قانون و حکم الهی و نقطه تقابلی تمدنی با سبک زندگی غربی است که باید همگان بدان توجه کنند.

آیت الله اعرافی بر تدبیر صحیح در اجرای طرح نور برای مقابله با بد حجابی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر بود
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • چه کسانی باید «لوزه» های خود را عمل کنند؟ / زمان مناسب جراحی لوزه