Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مرحله نخست گروهی لیگ دسته سوم فوتبال کشور به حساس ترین روزهای خود رسیده و تیم ها برای صعود یا بقا، جدال سختی با یکدیگر دارند.

سه نماینده استان فارس در این رقابت ها، همگی در گروه پنجم قرار دارند و امیدهایشان را برای صعود به مرحله دوم از دست داده اند، اما برای جلوگیری از سقوط به لیگ استانی، رقابت فشرده ای با یکدیگر و سایر تیم ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته یازدهم رقابت ها که روز شنبه نهم بهمن ماه برگزار می شود، تیم پرسپولیس شیراز در خانه میزبان تیم صدرنشین یزدلوله است. پرسپولیس که با ۱۲ امتیاز از هشت بازی در رتبه هفتم جدول قرار دارد، در صورت پیروزی برابر نماینده یزد می تواند تا رتبه پنجم بالا رفته و در منطقه امن جدول قرار گیرد. هم اکنون تیم عقاب شیراز در رتبه پنجم قرار دارد اما  این هفته استراحت دارد و نمی تواند امتیازاتش را افزایش دهد.

همچنین تیم شایان دیزل کوار فارس که با ۱۱ امتیاز تیم هشتم جدول است، بعد از ظهر شنبه در زمین خود پذیرای تیم رده چهارمی تاراز چادگان است. شاگردان جمشید غدیری در شایان دیزل نیز برای بقا نیاز قطعی به کسب سه امتیاز مسابقه دارند.

به گزارش ایسنا، طبق قوانین لیگ دسته سوم، بازی ها فقط در یک دور برگزار می شود. یعنی مسابقات این تیم ها تنها سه هفته دیگر ادامه دارد و تیم هایی که در رتبه های ششم به پایینِ گروه های پنج گانه قرار بگیرند، به رقابت های لیگ استانی در فصل آینده سقوط خواهند کرد!

تیم های سوم، چهارم و پنجم هر گروه، فصل آینده را نیز در این دسته سپری خواهند کرد و تیم های اول و دوم به مرحله دوم  رقابت ها صعود می کنند.

مرحله دوم مسابقات نیز باحضور۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، به علاوه تیم های باقیمانده از مسابقات مرحله دوم فصل قبل، و همچنین  تیم های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل(جمعا۳۰ تیم) در۳ گروه۱۰ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته سوم فوتبال مرحله دوم رقابت ها لیگ دسته تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.   تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.   فینال این ماده یکشنبه صبح برگزار می‌شود.   فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.   نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان