Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:20:35 GMT

افسوس قلی‌زاده؛ آن گل تماشایی بود!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۲۰۳

افسوس قلی‌زاده؛ آن گل تماشایی بود!

علی قلی زاده تقلای زیادی برای باز کردن دروازه عراق داشت و به این مهم هم رسید اما کمک داور دوم گل او را مردود اعلام کرد. گلی که روی پاس صادق محرمی به ثمر رسید. 

به گزارش "ورزش سه"، نه به این دلیل که علی قلی زاده در پست مهاجم کاذب (وینگر چپ یا راست) به میدان می رود؛ او بازیکنی است که میل به گلزنی دارد و گلزنی مهمترین شاخصه بازی اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها از این دست از گل ها از علی قلی زاده دیده ایم؛ در جناح راست به سمت داخل می زد و با چپ اقدام به شوتزنی می کند و گل. اما گل او در بازی با عراق که توسط کمک داور دوم به درستی مردود اعلام شد گلی از جنس متفاوت بود. او روی ضربه تیز صادق محرمی با دروازه بان قاطی کرد و توپ دروازه بان بعدد از برخورد به بدن علی قلی زاده به گل تبدیل شد. علی قلی زاده کمی زود به داخل زده بود و اگر از بیرون به فضا می زد گل او مردود اعلام نمی شد. 

 

افسوس علی قلی زاده؛ حق کاملا با اوست که این چنین افسوس بخورد. اگر گل او مردود اعلام نمی شد نام او به عنوان یکی از گلزنان تیم ملی در بازی منجر به صعود به جام جهانی ثبت می شد و این افتخار بزرگی برای علی قلی زاده بود. البته فوتبال ادامه دارد. علی قلی زاده می تواند در ادامه مسیر به افتخار بزرگ تری دست یابد تا جایی که این افسوس او تبدیل به یک خاطره می شود. بازی بعدی نزدیک است. 12 بهمن با امارات. گل علی قلی زاده در این بازی ضمن تاثیر گذاری در پیروزی ایران می تواند به کارنامه پر افتخار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 ادامه دهد و موجب می شود ایران هم چنین تیم اول آسیا باقی بماند.

تیم ملی ایران علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علی قلی زاده علی قلی زاده مردود اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ خبرنگارمان فردین وطن خواه به مزارع بخش میمه شامل شهر میمه و روستا‌های ازان و زیاد آباد سری زده و طبیعت این منطقه را به تصویر کشیده است.


میمه در شمال استان اصفهان واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • گل والی تماشایی مطلق‌زاده به گل گهر (گل گهر 2-2 استقلال خوزستان)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • پلی به گذشته - گل تماشایی گرت بیل به بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • رونمایی از پلتفرم نشر دانشگاهی
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم