Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@04:53:24 GMT

۱۹ راه روستایی مسدود شده در قزوین بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۲۲۱

۱۹ راه روستایی مسدود شده در قزوین بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین شامگاه جمعه اظهار داشت: با توجه به بارش برف روز گذشته که منجر به مسدود شدن ۲۳ راه روستایی در استان شده بود، نیروهای راهدار از امروز صبح عملیات بازگشایی معابر مسدود شده را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: راه های روستایی مسدود شده مربوط به بخش مرکزی قزوین، طارم سفلی و بویین زهرا بود که با تلاش شبانه روزی عوامل راهدار مستقر در مناطق یاد شده، بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول راهداری خاطرنشان کرد: راه مسدود شده چهار روستا واقع در منطقه الموت قزوین نیز تا فردا بازگشایی خواهد شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری قزوین برف در قزوین مسدود شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه های راهداری در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کلیم الله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از راه های روستایی گفت: طی ۲ سال اخیر در حوزه اجرای روکش آسفالت و آسفالت راه های روستایی اتفاقات خوبی در استان رخ داده است به طوری که در جریان سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به استان ۲۰ هزار میلیارد ریال پروژه در استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: امسال هم ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه اعم از اجرای ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۳۵۰ کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی، ۴۰ کیلومتر روشنایی و حذف ۱۳ نقطه پرتصادف جزو برنامه های اصلی اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه با مساعد شدن شرایط جوی از اواخر اردیبهشت عملیات آسفالت راه های استان شروع می شود، گفت: در سال های اخیر شاخص راه های روستایی آسفالت استان به بیش از ۵۸ درصد رسیده است که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: اولویت امسال راهداری آسفالت راه های روستاهای بالای ۵۰ خانوار است، اولویت بعدی ماه آسفالت راه های روستاهای بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: حدود ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار در استان باید آسفالت شود که به ترتیب اجرا خواهد شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر یک هزار و ۳۰۰ دستگاه ناوگان عمومی شامل ۲۸۰ اتوبوس، ۳۵۰ دستگاه مینی بوس و بیش از ۶۵۰ سواری آماده جابه جایی مسافران در این استان است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با تشریح فعالیت های نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد: در سفرهای نوروزی ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در قالب ۸۰ اکیپ راهداری در راه های استان مستقر شده بودند تا به مسافران عبوری از راه های استان خدمات رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: در این راستا و علاوه بر استقرار راهداران، اقدامات متعددی اعم از تجهیز علائم ایمنی، خط کشی، لکه گیری راه های استان انجام شد در کنار آن اقدامات لازم برای ارائه مطلوب خدمات در ۲۰ مجتمع خدمات بین راهی استان اتخاذ شد.

وثوقی ادامه داد: همچنین برای کاهش تصادفات جاده ای و مدیریت سفر پویش "چشم به راهیم" در کیلومتر ۶۶ اردبیل سرچم در مجتمع دریا قره قشلاق در ایام نوروز برپا شد که هدف از این پویش ایجاد فرصتی برای استراحت رانندگان و کاهش تصادفات در جاده های استان بود..

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در مجموع یک میلیون و ۳۵۹ هزار تردد در ۶ محور ورودی و خروجی استان ثبت شد که با آمار سال گذشته تردد راه های استان برابری می کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: امسال همچنین نزدیک به ۸۱ هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه جا شدند که در مقایسه با سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وثوقی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده امسال کنترل های لازم اعمال شد و مشکلی در پیک سفر نداشتیم و اگر هم موضوعات خاصی بود در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر
  • محور گنبد به سه راهی کلاله بازگشایی شد