Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@15:29:14 GMT

رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۲۴۸

ستاره صرب سری آ، یوونتوسی شد تا به خط حمله این تیم سر و سامان ببخشد

همان طور که پیش‌تر در طرفداری خوانده بودید، انتقال دوشان ولاهوویچ به یوونتوس نهایی شد؛ مهاجم 22 ساله اهل صربستان، در روز تولدش از فیورنتینا به یوونتوس پیوست تا تولد 22 سالگی‌اش خاطره‌انگیز و خاص شود.

طرفداری | با اعلام وب سایت یوونتوس، دوشان ولاهوویچ مهاجم گلزن صرب با انتقالی 70 میلیون یورویی که در سه قسط قابل پرداخت است، از فیورنتینا به یوونتوس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین 10 میلیون یورو پاداش برای فیورنتینا در نظر گرفته شده که پس از دست‌یابی به یک سری اهداف خاص ورزشی، این رقم به ویولا می‌رسد. قرارداد ولاهوویچ با یوونتوس 4.5 ساله است و تا ژوئن 2026 اعتبار دارد. طبق گفته معتبرترین رسانه‌های ایتالیا، ولاهوویچ در یووه سالانه 7 میلیون یورو دست‌مزد خواهد گرفت. 

دوشان ولاهوویچ که پیراهن شماره 7 یوونتوس را به تن خواهد کرد، به سومین خرید گران‌قیمت تاریخ بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد. ولاهوویچ که در سال 2018 با رقم 2 میلیون یورو از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست، در 108 مسابقه که برای این تیم به میدان رفت، توانست 49 گل و 8 پاس گل ثبت کند. او در 24 مسابقه این فصل فیورنتینا، 20 گل زده و با زدن 17 گل در 21 بازی، بهترین گلزن حال حاضر سری آ است. ولاهوویچ هم‌چنین جوان‌ترین بازیکن و گلزن تاریخ پارتیزان بلگراد است.

برای آشنایی با خصوصیات فنی مهاجم جدید یوونتوس، این مطلب را مطالعه کنید: بررسی تخصصی سبک بازی دوشان ولاهوویچ؛ ظهور زلاتان، این بار از بلگراد؟

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوشان ولاهوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی هرگز موفق به پیروزی یا حتی گلزنی در برابر تیم مادریدی نشده است و رئال رقیبی است که ژوائو در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر از همه با آن روبرو شده است. 

او 10 بار با اتلتیکو مادرید، چلسی و بارسلونا به مصاف تیم رئال مادرید رفته اما نه در لالیگا، نه در سوپرجام و نه در لیگ قهرمانان، هرگز پیروز نشده است. امشب در سانتیاگو برنابئو، او امیدوار است که بتواند بر این طلسم غلبه کند.

ژوائو که در آخرین بازی لالیگا مقابل کادیز گلزنی کرد، امیدوار است بتواند امشب نیز به روند گلزنی هایش ادامه دهد.

او 6 بار با پیراهن اتلتیکو مادرید برابر رئال به میدان رفت. اولین بار، در هفته هفتم فصل 20-2019 که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. دومین بار در فینال سوپرجام بود که رئال در پنالتی ها برنده شد و سپس در 4 بازی لالیگا نیز برابر رئال نه پیروز شد و نه گلزنی کرد. او سپس قرضی راهی چلسی شد و فصل گذشته دو بار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال قرار گرفت و رئال هر دو بازی را 2-0 برد.

در فصل جاری او در ال کلاسیکوی رفت بازی را از ابتدا شروع کرد و رئال در پایان 1-2 برنده شد. در فینال سوپرجام نیز فلیکس تنها 29 دقیقه بازی کرد و بارسا 4-1 باخت. طلسم امشب می شکند؟

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست