Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سفارت بریتانیا در تهران از تغییرات قوانین مربوط به انجام تست کروتا برای مسافران ورودی از ایران به این کشور از ساعت ۴ صبح روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن‌ماه) خبر داد و اعلام کرد: همه محدودیت‌ها برای مسافرانی که گواهی واکسن‌های مورد تایید بریتانیا را دارند از تاریخ تعیین‌شده لغو می‌شود و این مسافران مجاز به ورود خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوواکسین، مدرنا، جانسون (تک دُز)، نوواکس (Novavax)، آکسفورد/آسترازنکا، فایزر/بیون‌تک، سینوفارم پکن، سینوواک/کروناواک، واکسن‌های مورد تایید انگلیس برای سفر به این کشور است. تاکید شده دست‌کم ۱۴ روز پیش از ورود به انگلستان دو دُز کامل این واکسن‌ها تزریق شده باشد. روز تزریق به عنوان یکی از ۱۴ روز محاسبه نمی‌شود.

همچنین واکسن‌های آسترازنکا Covishield، آسترازنکا Vaxzevria و مدرنا Takeda نیز برای سفر به انگلستان تایید شده و واجد شرایط است.

ضروری است مسافران گواهی لازم برای اثبات تزریق کامل واکسن را که از سوی انگلستان یا سازمان جهانی بهداشت یا مرجع بهداشت دولتی یا ملی کشور مبدأ تایید و صادر شده است همراه داشته باشند. گواهی واکسن باید به زبان انگلیسی و حاوی مشخصات فرد واکسینه‌شده و کشورتولیدکننده واکسن باشد.

اگر مسافری کامل واکسینه نشده باشد و یا به یکی از این واکسن‌ها ‌دسترسی نداشته و یا به کووید-۱۹مبتلا شده و بهبود یافته و فقط یک دُز از دو دُز این واکسن‌ها را تزریق کرده است، همچنان می‌تواند به انگلستان سفر کند، اما باید قوانین ورود واکسینه‌نشده‌ها را رعایت کند.

همچنین ممکن است به مسافرانی که ۱۰ روز پیش از سفر در یکی از کشورها یا سرزمین‌های قرمز بوده‌اند، اجازه ورود به انگلستان داده نشود.

انگلستان پیش‌تر مسافران را به ارائه تست PCR هنگام ورود به این کشور، قرنطینه و تست در روزهای دوم و هشتم سفر ملزم کرده بود، اما اکنون که مقامات این کشور از کاهش موج سویه "امیکرون" کرونا در انگلستان خبر داده‌اند، مقررات سفر نیز تسهیل شده و مسافرانی که گواهی واکسن مورد تایید این کشور را داشته باشند دیگر ملزم به سپری کردن قرنطیه و انجام آزمایش در روز هشتم سفر نیستند. با این وجود، به همه مسافران توصیه شده پیش از سفر آزمایش پی‌سی‌آر را انجام دهند. داشتن این مدرک همچنان برای شرکت‌های هواپیمایی صادرکننده بلیت مهم است و هنگام صدور کارت پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی کنترل می‌شود.

طبق مقررات سفر به ایران نیز مسافران هنگام برگشت به کشور باید تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعت، در فرودگاه ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سفر به انگلیس سفارت بریتانیا در تهران کرونا واکسن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است

کودی رودز در رویداد بدون پخش زنده WWE در بریتانیا درخواست مهمی را مطرح کرد.

کودی رودز با برتری مقابل رومن رینز در مین ایونت رسلمنیا 40 به قهرمان کمربند آندیسپویتد WWE تبدیل شد. نخستین چلنجر او نیز در اسمکدان هفته آینده از بین ال ای نایت و ای جی استایلز انتخاب خواهد شد تا در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه به مصاف یکدیگر بروند.

طرفداری | کودی رودز، به دنبال پیروزی اخیر خود برابر شینسکی ناکامورا در رویداد بدون پخش زنده WWE در بیرمنگهام پس از تشکر از هواداران وعده‌ای بزرگ به آنها داد. این ستاره 38 ساله در واکنش به شعار " تو لیاقتش را داری" هواداران اظهار داشت که شما نیز لیاقت میزبانی یک رسلمنیا را برای اولین بار دارید و با تشویق شدید آنها روبه‌رو شد.

 WWE تنها دو مرتبه سابقه برگزاری رویدادهای پرمیوم خود در انگلستان را دارد. اولین آنها به سامراسلم سال 1992 به میزبانی ورزشگاه ومبلی مربوط می‌شود و دیگری مانی این د بنک پارسال بود که در ورزشگاه O2 Arena برگزار شد. پیش‌تر نیز جان سینا با حضور در رویداد مانی این د بنک 2023 وعده میزبانی یک رسلمنیا را به انگلیسی‌ها داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال