Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@12:25:38 GMT

وخامت حال ۳۶۵۶ بیمار کرونایی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۴۳۴

خبرگزاری رویترز در خبری فوری از پاریس اعلام کرد ۳۶۵۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های فرانسه بستری هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تعداد این گروه از بیماران در روز قبل ۳۸ نفر بیشتر بود.   جولان امیکرون در آمریکا شمار مبتلاین به کرونا در جهان به بیش از ۳۶۶ میلیون نفر و شمار قربانیان به ۵ میلیون و ۶۵۶ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمریکا با ۲ هزار و ۶۸۹ فوتی و ۴۹۷ هزار ابتلا، بیشترین آمار روزانه کرونا را در شبانه‌روز ثبت کرد.   آمار کرونا در انگلیس
مرکز ملی آمار انگلیس در تازه‌ترین گزارش خود شمار جان باختگان کرونا را بیش از ۱۷۷ هزار نفر اعلام کرده است که حدود ۲۲ هزار نفر بیشتر از آمار اعلامی دولت این کشور است. دولت انگلیس فقط آن دسته از بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کرونا جان ببازند قربانی کرونا محسوب می‌کند. آمار‌های دولت و مرکز ملی آمار این کشور همچنین شامل افرادی نمی‌شود که به علت تاخیر در درمان بیماریشان جان باختند. برچسب ها: کرونا ، فرانسه ، انگلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا فرانسه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد

پارلمان انگلیس دوشنبه شب  لایحه بحث برانگیزی را تصویب کرد که به دولت این کشور اجازه می‌دهد پناهجویانی را که به طور غیرقانونی وارد انگلیس شده اند به رواندا اخراج کند.

براساس گزارش القدس العربی، پس از اینکه اعضای مجلس اعیان انگلیس این پیش نویس قانون را بار‌ها و بار‌ها برای اصلاح بازگرداند، در نهایت موافقت کردند که هیچ اصلاحیه اضافی در متن ارائه نکنند که اجازه تصویب آن را داد.

پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه تایید کرد که همه چیز برای اخراج پناهجویان به رواندا آماده است و  مهم نیست چه اتفاقی بیفتد  به محض تصویب لایحه بحث برانگیز پارلمان در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

نخست وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی با هدف ارائه ابزاری که دولت برای سازماندهی این اخراج مهاجران غیرقانونی استفاده می‌کند، گفت که پرواز‌ها هر چه که باشد انجام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • حمایت فرانسویان از فلسطین