Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با تبریک هفته زن و میلاد حضرت زهرا (س) گفت: اگر بانوان ما حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند در تمام امورات زندگی‌شان موفق خواهند بود.

او همچنین به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور و منطقه اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی در کل استان حدود ٢٠٠ طلبه در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کردند ولی به برکت نظام اسلامی هر روز شاهد گسترش مساجد و حوزه‌های علمیه هستیم بطوریکه هم‌اینک حدود ۱۶ هزار طلبه در مدارس دینی استان مشغول تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر یکی از عمده مشکلات مردم را شرایط بد اقتصادی، گرانی و بیکاری ذکر کرد و از دولتمردان خواست تا برای حل این مشکلات چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود