Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:04:02 GMT

پسماند در گیلان شرایط خوبی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۴۹۰

پسماند در گیلان شرایط خوبی ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه پسماند در روستا و شهر‌های این استان شرایط خوبی ندارد، گفت: این معضل مختص گیلان نیست و در مازندران نیز مدیریت پسماند مشکل دارد.

به گفته او شرایط فعلی اصلا قابل قبول نیست و باید با اختصاص بودجه کافی این معضل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور فعال کردن بخش‌های استان در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی و دامداری، راه و حمل و نقل و ریل را مورد اشاره و تأکید قرار داد.

ضرورت بومی‌گزینی و به کارگیری نیرو‌های محلی

رئیسی همچنین با تأکید بر بومی‌گزینی و به کارگیری نیرو‌های محلی گفت: فعال شدن اقتصاد دریا، گردشگری و کشاورزی تولید و اشتغال را در استان رونق می‌دهد و نگرانی مردم نسبت به بیکاری جوانان رفع می‌شود و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

نسبت به همه مردم احساس مسئولیت می‌کنم

او با بیان اینکه نسبت به همه مردم چه آن‌ها که به بنده رأی دادند چه آن‌ها که رأی ندادند، احساس مسئولیت می‌کنم.

نسبت به همه مردم و جوانان در تمام نقاط کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور احساس مسئولیت می‌کنم.

حفظ جنگل ضروری است

باید با هرگونه جنگل خواری، زمین خواری و ساحل خواری مبارزه شود و نباید اجازه داد این گنجینه‌های الهی مورد تجاوز و دست درازی قرار گیرد.

از مواهب طبیعی موجود به درستی استفاده نشده است

از ظرفیت ۲ رودخانه رشت که به طور طبیعی در این شهر وجود دارد، به درستی استفاده نشده است لذا یکی از اقدامات عاجل ما در این سفر تشکیل و فعال شدن کارگروه جهت احیای این ۲ رودخانه و تالاب انزلی که جزء سرمایه‌های کشور هستند،

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی دولت سیزدهم نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی پس از استقبال از سوی سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی لاهور، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، در سخنانی، گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

یگان استقبال از رئیس‌جمهور در مزار اقبال لاهوری

رئیسی ادامه داد: ما در لاهور احساس هیچگونه بیگانگی نمی‌کنیم، احساس می‌کنیم بین مردمی هستیم که از جهت اعتقادی و دینی و روحیه انقلابی در کنار مردم ایران هستند و ما هم بین این مردم احساس خودمانی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما دوست داشتیم در اجتماع مردم پاکستان و لاهور سخن بگوییم، لکن شرایط و وضعیت به نحوی شد که امکانپذیر نشد، اما از همینجا به مردم بسیار متدین و با بصیرت و انقلابی درود می‌فرستم.

 

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، نیز تصریح کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می‌فرستم، روحیه دین‌مداری، انقلابی و دشمن‌شناسی مردم لاهور و پاکستان ستودنی است.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌ خواری» بایدن
  • واکنش نخست وزیر پاپوآ گینه‌نو به کنایه «آدم‌خواری» بایدن
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم