Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:20:05 GMT

تعطیلی مدارس منطقه یانه‌سر بهشهر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۵۶۹

تعطیلی مدارس منطقه یانه‌سر بهشهر

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: به علت بارش شدید برف، برودت هوا و وضعیت نامساعد جاده‌ها کلاس‌های درس مدارس بخش یانه‌سر بهشهر امروز شنبه ۹ بهمن در تمامی مقاطع تعطیل است.

کلاس‌های حضوری امروز برگزار نمی‌شود و آموزش به صورت مجازی به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارش سنگین برف در هفته قبل هم موجب بروز مشکلاتی در مناطق کوهستانی مازندران از جمله یخ زدگی سطح راه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوای مازندران تا پایان این هفته  صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران سرما و یخبندان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین گودرزی درخصوص نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع بررسی ساماندهی تعطیلات گفت: امروز در این جلسه با افزایش یک روز به تعطیلات هفته و تعطیلی روز‌های پنجشنبه و جمعه موافقت شد لذا روز‌های کاری از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در کمسیون اجتماعی مجلس با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت اتخاذ شد، افزود: دولت نیز با تعطیلی روز‌های پنجشنبه علاوه بر جمعه‌ها موافق بود به عبارت دیگر کمیسیون اجتماعی مجلس به نظر دولت برگشت.

گودرزی ادامه داد: این مصوبه در راستای لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بود ضمن اینکه ساعات کاری هفته نیز از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت به این معنا که در ماه ۱۶ ساعت از ساعات کاری موظفی کارکنان دولت کاسته شده است. آغاز و پایان ساعت کاری روز نیز با تصمیم دولت و متناسب با فصول سال تغییر می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: یک اختلافی که وجود داشت این بود که ما روز تعطیلی هفته را مراعا بگذاریم تا دولت خودش تصمیم بگیرد چه روزی تعطیل باشد، اما نهایتا به این نتیجه رسیدیم که شأن قانون‌گذاری این است که روز تعطیلی در قانون مجلس شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به فوریت داشتن لایحه مذکور این مصوبه امروز به هیأت رئیسه مجلس ارسال می‌شود تا در نخستین جلسه علنی خانه ملت به رأی گذاشته شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا