Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 4 MB کد خبر 653313 برچسب‌ها پژمان جمشیدی برنامه طنز- خندوانه تلویزیون - برنامه تلویزیونی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پژمان جمشیدی برنامه طنز خندوانه تلویزیون برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۳ میلیون تن آسفالت راه، ساخت و تحویل ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر راه روستایی، جابه جایی بیش از ۲ میلیون زائر اربعین و حمل و نقل بیش از ۵۰۰ میلیون تن کالا از اقدامات این سازمان در سال گذشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احمد جمشیدی ظهر امروز در نشست بررسی بودجه اداره کل با مدیرکل و مدیران ستادی استان گلستان با اشاره به نیاز سازمانی 700 همت برای انجام تمام وظایف سازمانی، اظهارداشت: این در حالی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد که جز با مجاهدت، برنامه‌ریزی و از خودگذشتگی مجموعه امکان پذیر نیست.

به گفته وی، 13 میلیون تن آسفالت راه، ساخت و تحویل 3 هزار و 80 کیلومتر راه روستایی، جابه جایی بیش از 2 میلیون زائر اربعین و حمل و نقل بیش از 500 میلیون تن کالا از اقدامات ارزشمند این سازمان در سال گذشته به شمار می رود.

جمشیدی تلاش برای افزایش درآمدها، مدیریت هزینه ها و کنترل بدهی ها، بهبود جبران خدمات کارکنان و توجه به نیروی انسانی با نگاه عادلانه و منصفانه را اولویت های سازمان برشمرد .

وی، ارزیابی سه ماهه عملکرد ادارات کل استان ها را با هدف نیل به اهداف سازمانی و توجه به ذینفعان را که تاثیر مستقیمی بر روی خدمات سازمانی مورد تاکید قرار داد.

جمشیدی ادامه داد: سامانه های قیمت تمام شده، سامانه حسابداری آروین و سامانه بودجه جاری در راستای شفاف سازی و استفاده بهینه از منابع در حال ره اندازی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این جلسه با اشاره به حجم گسترده مطالبات مردمی در دو حوزه راهداری و حمل و نقل، گفت: تحقق مطالبات مردمی در این دو حوزه دبه اندازه توان فنی و اعتباری انجام می شود.

عادل مصدقی اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • در ارتباط با انتقام از صهیونیست‌ها با برنامه و حساب شده رفتار کردیم
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید