Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات والنسیا و تاتنهام در مورد انتقال قرضی برایان خیل ادامه دارد

فعالیت های والنسیا در بازار نقل و انتقالات زمستانی به پایان نرسیده است.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، والنسیا و تاتنهام فردا مجددا درباره شرایط انتقال برایان خیل به مستایا مذاکره خواهند کرد. تماس ها میان دو باشگاه از هفته قبل آغاز شده بود و حالا مذاکرات وارد مرحله جدی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والنسیا برای جذب قرضی خیل تا پایان فصل تلاش می کند و حاضر به پرداخت کامل دستمزد بازیکن در مدت انتقال است. باشگاه تاتنهام به زودی تصمیم نهایی در خصوص وینگر اسپانیایی را خواهد گرفت.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است

در صورتی که تیمو ورنر تا پایان فصل عملکرد خوبی در تاتنهام داشته باشد، یولیان ناگلزمان نام او را در لیست آلمان قرار خواهد داد. 

طرفداری | تیمو ورنر تنها چند هفته برای حضور در یورو 2024 زمان دارد. 

به گزارش بیلد؛ پیش از اعلام لیست تیم ملی آلمان برای دیدارهای ماه مارس، یولیان ناگلزمان با تیمو ورنر تماس گرفت. سرمربی مانشفات طی این گفت‌وگو به مهاجم تاتنهام اعلام کرد که در لیستش حضور نخواهد داشت اما درهای حضورهای در یورو 2024 همچنان باز است. ناگلزمان که رابطه بسیار خوبی با ورنر دارد، از او خواست که تلاشش را طی هفته‌های پیش‌رو افزایش دهد. در صورتی که ورنر در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشد، امکان حضور او در لیست آلمان وجود دارد. انتقال قرضی به تاتنهام برای مهاجم 28 ساله مفید بوده و او از ادامه همکاری با باشگاه انگلیسی استقبال می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو