Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:11:19 GMT

توصیه‌های بهداشتی رونالدو در نمایشگاه دبی!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۶۳۶

توصیه‌های بهداشتی رونالدو در نمایشگاه دبی!

کریستیانو رونالدو که تعطیلات زمستانی خود را در امارات سپری می کند، در مراسم اکسپو 2020 به سخنرانی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اکسپو 2020 یک نمایشگاه جهانی با حضور 192 کشور است که از اول اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 و به مدت 181 روز برگزار می شود. در ابتدا قرار بود نمایشگاه در اکتبر ۲۰۲۰ برگزار شود اما به‌دلیل همه گیری ویروس کرونا، یک سال به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اکنون در امارات حضور دارد، به عنوان یکی از مهمانان این نمایشگاه، امروز در میدان الوصل دبی مشغول سخنرانی شد. او با اشاره به اینکه میزبانی دبی از رویداد جهانی "اکسپو 2020 دبی" بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی است، گفت: این شهر جذاب توانسته این تعداد از نژادها و فرهنگ ها را در یک مکان جمع کند. 

 

این مراسم در جلسه گفتگوی "اکسپو 2020 دبی" در میدان الوصل و به عنوان بخشی از "هفته سلامت و تناسب اندام" با حضور هزاران نفر از هواداران و طرفداران کریستیانو رونالدو برگزار شد که آنها پیراهن های این بازیکن افسانه ای را با تیم سابقش رئال مادرید و تیم فعلی یعنی منچستریونایتد به تن کرده بودند.

 

رونالدو در حال حاضر و پس از تعطیلی لیگ برتر انگلیس به دلیل برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی، برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود در دبی به سر می برد. مسئله ای که رونالدو نشان داده به آن علاقه دارد و او در این مقطع از سال به همراه خانواده اش راهی دبی می شود.

 

 

 

تماشاگرانی که ساعاتی قبل از حضور رونالدو در میدان الوصل در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی حضور داشتند، از حضور این بازیکن شگفت زده شدند، زیرا رونالدو با ظاهر جذابی در آنجا حضور پیدا کرد. او یک پیراهن سفید را بر تن داشت که شعاری درخصوص این نمایشگاه بر روی آن حک شده بود ضمن اینکه او جایزه «گلوب ساکر» یا بهترین گلزن جهان را که اخیرا در دبی تاج گذاری کرده بود، به همراه داشت.

 

رونالدو درباره اکسپو 2020 گفت: من از کاری که در دبی انجام شده تعجب نمی کنم، ما همیشه به هر چیز جدید در دبی عادت کرده ایم. در این مکان جذاب، فرهنگ های کشورهای مختلف جهان در قالب 192 غرفه نمایشگاهی سراسر دنیا گرد هم آمده اند.

 

رونالدو برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی پیامی فرستاد و در آن گفت: «مراقب زود خوابیدن و خوردن وعده‌های غذایی سالم باشید. به نصیحت والدین خود گوش فرا دهید، فرزندان و نسل آینده باید رویاپردازی کنند و اصرار داشته باشند که آرزوهایشان برآورده شود و این چیزی است که من همیشه به فرزندانم آموزش می دهم.»

 

 

 

وی افزود: من به زودی 37 ساله می شوم و همچنان با شور و شوق کامل بازی می کنم و به این کار ادامه خواهم داد. از همه می خواهم که سلامت خود و بدنشان را حفظ کنند و برای دیگران الگو باشند و تاکید می کنم که همیشه برای حفظ سلامت فرزندانتان، استفاده از تلفن همراه را برای فرزندانتان منع کنید تا با این کار سلامتشان را حفظ کنید. چیزی که در حال حاضر به من احساس خوشبختی می دهد، تولد دو فرزند جدیدم است.

رونالدو خطاب به جمعیت حاضر در میدان الوصل گفت:  انتظار نداشتم این تعداد از مردم برای دیدن من به میدان الوصل بیایند، از حضور این افراد خوشحالم که به من اشتیاق و انگیزه برای کار بیشتر می دهد، از همه شما متشکرم.

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو میدان الوصل اکسپو 2020 دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

تیم ملی پرتغال فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی ها به چه شکل پیش می رود. کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوئد غایب بود اما اکنون در این بازی حضور پیدا می کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:" خانواده " در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

کریس رونالدو در حال حاضر 39 سال دارد اما همچنان انگیزه های زیادی در تیم ملی پرتغال دارد چرا که رقابت های یورو 2024 در پیش است. په په هم که 41 سال سن دارد هنوز در تیم ملی پرتغال حضور دارد. این دو بازیکن، بازیکنان با تجربه تیم ملی پرتغال هستند.

دیگر خبرها

  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم 5 نفره رویایی آلوارو موراتا بدون حضور رونالدو و مسی / فیلم
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی