Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:48:52 GMT

مدارس سقز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۶۴۷

مدارس سقز تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدفاتح قاضی زاده روز جمعه اظهار داشت: به دلیل تداوم سرمای هوا و وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی ناشی از سرمای شدید، نامناسب بودن وضعیت معابر و عدم دسترسی راحت دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه، فردا شنبه شیفت صبح مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی تعطیل است.

وی اضافه کرد: باتوجه به این تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و آنلاین در بستر شبکه دانش آموزی «شاد» انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش سقز به مدارس روستایی شهرستان اشاره و یادآور شد: همچنین مدارس روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

قاضی زاده افزود: لازم به ذکر است شیفت بعد از ظهر تمامی مدارس شهری و روستایی به روال عادی دایر و فعالیت در آن‌ها به صورت حضوری و طبق روال برنامه درسی مدارس خواهد بود.

طی ۱۰ روز گذشته بارش شدید برف، تردد در خیابان ها و محلات سقز را با مشکل مواجه کرده است و کماکان این وضعیت در بسیاری از محلات وجود دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهر سقز تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد

علیرضا شهرکی اظهار کرد: این تصمیم از سوی ستاد بحران شهرستان زاهدان در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم بارندگی برای مدارس نوبت عصر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز شاهد بارندگی خوبی در سطح این شهرستان هستیم که تاکنون خسارتی ناشی از این پدیده گزارش نشده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان و تشدید فعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تندباد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد