Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران گفت: حمایت‌هایی که از تیم‌ملی فوتسال بانوان می‌شود ما را دلگرم کرده و امیدوارم با اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب آماده جام ملت‌های آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروزان سلیمانی پس از کسب مقام قهرمانی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات کافا درخصوص صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی اظهار کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم که توانستند با صعود مقتدرانه به مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دل همه مردم ایران را شاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تورنمنت کافا افزود: مسابقات داخل سالن کافا برای اولین‌بار به‌صورت آزاد برگزار شد و تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران بعد از دو سال وقفه به‌دلیل شرایط کرونایی و نداشتن حتی یک اردو و بازی تدارکاتی، با حمایت رئیس، دبیرکل و توجه ویژه نایب‌رئیس بانوان به این مسابقات اعزام شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران درخصوص تاثیر این بازی‌ها روی کیفیت تیم‌ملی تصریح کرد: با وجود تغییرات قابل توجه در بازیکنان تیم‌ملی، این مسابقات محک بسیار خوبی برای ما بود و باعث شد ما به شناخت خوبی از کیفیت و ظرفیت بازیکنان تازه دعوت‌شده دست یابیم و توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: به یاری خدا امیدواریم بعد از این جام با برگزاری اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی مناسب، در مسابقات جام ملت‌های آسیا خوش بدرخشیم. با این میزان از توجه و حمایتی که از طرف فدراسیون به‌ما می‌شود می‌توانیم امیدوار باشیم که در ادامه راه بهترین نتایج حاصل شود، همین حمایت‌ها است که انگیزه ملی‌پوشان ایرانی را دو چندان کرده است.

کد خبر 551881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تورنمنت کافا جام کافا تورنمنت فوتسال بانوان کافا مسابقات فوتسال زنان کافا قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران در کافا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی فوتسال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی آماده سازی تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه دختران ایران استان قزوین در حال برگزاری است.

این اردو از ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد.

تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران با ترکیب هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادگار، سما زارعی و زهرا بهرامی در بخش انفرادی و زینب عبدلی به همراه وحیده آقایی در بخش دو نفره با هدایت ابریشم ارجمندخواه، کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مسابقات فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا از ۲۷ اردیبهشت در ازبکستان برگزار می‌شود.

????وحید رشوند

دیگر خبرها

  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد