Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@05:23:17 GMT

مذاکرات وین در حال رسیدن به مرحله نهایی است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۷۹۱

مذاکرات وین در حال رسیدن به مرحله نهایی است

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) جمعه شب طی بیانیه‌ای اعلام کردند که مذاکرات وین در حال رسیدن به مرحله نهایی خود است و علت بازگشت هیئت‌های مذاکره‌کننده به پایتخت‌های متبوع خود نیز همین موضوع است.

اعضای اروپایی برجام طی این بیانیه اظهار داشتند: «در ماه ژانویه [تقریباً یک ماه اخیر]فشرده‌ترین دوره مذاکرات وین تاکنون اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند که ما داریم به مرحله نهایی می‌رسیم که مستلزم اتخاذ تصمیمات سیاسی است. به همین دلیل مذاکره‌کنندگان برای مشورت به پایتخت‌ها بازمی‌گردند.

ساعتی قبل یک منبع نزدیک به هیئت مذاکره‌کننده ایران از وقفه‌ای کوتاه در چند روزه در مذاکرات وین و بازگشت هیئت‌های مذاکره‌کننده به پایتخت‌های خود خبر داد.

این منبع آگاه گفت: «با توجه به اهمیت موضوعات باقی‌مانده و لزوم اتخاذ تصمیمات سیاسی، تفاهم شد هیئت‌ها برای مشورت و رایزنی به پایتخت‌ها بازگردند.»

در ادامه، انریکه مورا معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام نیز در پیامی توئیتری ضمن تأیید خبر توقف چند روزه مذاکرات و بازگشت هیئت‌های مذاکره‌کننده به پایتخت‌ها، علت این امر را «نیاز به تصمیمات سیاسی» عنوان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون تروئیکای اروپایی مذاکرات وین برجام مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون مذاکره کننده پایتخت ها مذاکرات وین هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم

ژاوی هرناندز امیدوار است تیمش با هیجان بالایی که برای صعود به نیمه نهایی دارد در بازی برگشت هم عملکرد مناسبی داشته باشند.

ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"برای ما به عنوان یک باشگاه این فرصت بسیار بزرگی است. ما در خانه بازی می کنیم و این به نفع ماست. مونتخوئیک باید مانند شب‌های جادویی نوکمپ باشد. من مسابقه ای بسیار شبیه به بازی رفت را تصور می کنم: آن‌ها به ما فشار زیادی وارد می‌کنند. برای صعود به نیمه نهایی باید فضاها را پیدا کنیم و شخصیت خود را نشان دهیم. ما در مورد یکی از بهترین تیم ها و مربیان جهان صحبت می کنیم. ما اشتیاق زیادی داریم و هیجان زده هستیم."

پدری یا گوندوغان؟

من حضور هر دوی آن‌ها ردر نزدیکی محوطه جریمه را دوست دارم. آن‌ها را هنگام کنترل توپ تصور می‌کنم که موقعیت خطرناک ایجاد می‌کنند و پاس‌های دقیقی ارسال می‌کنند. اگر گوندوغان و پدری فضا و زمان داشته باشند، چیزهای زیادی برای به دست آوردن خواهیم داشت.

غیبت آندریاس کریستنسن؟

قابل توجه خواهد بود چون این محرومیت‌ها به ما آسیب می‌زند. برای رسیدن به نیمه نهایی "فارغ از نام‌‌ها" باید همه چیز و از جانمان مایه بگذاریم.

پیام خوان لاپورتا؟

او به من گفت که می خواهد کنار تیم بماند و در ورزشگاه حضور داشته باشد. این لحظه بسیار مهمی برای هواداران بارسلوناست، دوباره شور و شوقی وجود دارد. امروز او می‌خواست در کنار تیم باشد تا از ما حمایت کند. او هر از چند گاهی می آید. او مانند همه طرفداران هیجان زده است.

زمان باقی مانده تا بازی؟

من خوبم، بسیار با انگیزه و بسیار خوشحالم که در جایی که به عنوان یک باشگاه هستیم، حضور دارم. ما بعد از پنج فصل بدون انجام این کار، شانس رسیدن به نیمه نهایی را داریم. شما همچنین می بینید که یک فرصت بسیار بزرگ وجود دارد. من با کارلو آنچلوتی موافقم، پیروزی‌ها به شما آرامش می‌دهد و شکست‌ها به سختی به شما اجازه نفس کشیدن می‌دهند.

عثمان دمبله؟

قبل از بازی با او سلام و احوالپرسی کردم، دیگر صحبتی نکردم. او قبل از بازی به دنبال من بود، اما من درگیر بودم.

مشاوره به کوبارسی و لامینه یامال؟

آن‌ها خیلی صحبت می‌‎کنند، سوال می‌پرسند، آن‌ها همیشه می‌خواهند بهتر باشند و همین آن‌ها را به بازیکنانی عالی تبدیل می‌کند. لازم نیست زیاد برایشان توضیح دهم، یک شب اروپایی عالی خواهد بود. ما نیازی به انگیزه اضافی نداریم، بازی به اندازه کافی هیجان دارد.

دیگر خبرها

  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت