Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- طرح روشنایی مسیر دسترسی به بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سالیان سال بود که مردم در شهرستان مهدی‌شهر گلایه‌مند از مناسب نبودن فضای بیمارستانی در این شهر بودند و مطالبه‌شان احداث یک بیمارستان مجهز و جدید در این شهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر در سال 88 مطالعات آن انجام و در سفر هیئت دولت دهم به استان سمنان مصوب شد، در سال 90 کلنگ آن با مبلغ اولیه 76 میلیارد ریال به زمین زده شد و بهره‌برداری از این بیمارستان سالیان سال طول کشید و سرانجام در سال 1400 به بهره‌برداری رسید و آماده پذیر و ارائه خدمات به بیماران، مراجعان و مردم مهدی‌شهر شد.

بیمارستانی که با مشکلاتی نظیر تعریض و بحث روشنایی جاده و راه دسترسی به بیمارستان مواجه است؛ البته بحث روشنایی جاده چند روز قبل سرانجام به فرجام رسید و از طرح روشنایی مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر بهره‌برداری شد.

یکی از شهروندان مهدی‌شهری ضمن تقدیر از مسئولان در مورد برقراری و نصب روشنایی در مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد این شهرستان گفت: روشنایی این مسیر یکی از مطالبات جدی مردم بود که خوشبختانه این دغدغه مهم رفع شد.

وی افزود: اما مشکل دیگر بحث رفت و آمد و نبود سرویس ایاب و ذهاب به این بیمارستان که در ساعات مختلف شبانه‌روز مردم نیازمند به آن هستند، همچنان به عنوان یک مشکل اساسی برطرف نشده است و از مسئولان امر خواهشمندیم رفع این مسئله را نیز برای تأمین رفاه و آسایش مردم در دستور کار خود قرار دهند.

طرح روشنایی مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر به بهره برداری رسید

این طرح خواسته جدی مردم مهدی‌شهر برای ایمنی مسیر دسترسی به بیمارستان جدید این شهر بود که بارها در خبر سمنان هم پیگیری شد.

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر در این زمینه اظهار داشت: برای تأمین روشنایی جاده دسترسی به بیمارستان 15 خرداد، 30 شاخه چراغ برق خریداری شده که با توجه به تملک زمین‌های دسترسی به بیمارستان، تاکنون 20 شاخه آن نصب شده است.

وی با اشاره به همکاری مجموعه فرمانداری مهدی‌شهر، اداره برق و پیمانکار مجموعه سازمان همیاری استان سمنان برای بهره‌برداری از طرح روشنایی مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر افزود: بالغ بر یک میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

اما باید دید اقدام فرمانداری مهدی‌شهر برای رفع 2 مشکل دیگر یعنی تعریض جاده و تسهیل دسترسی مردم به این بیمارستان جدیدالاحداث چیست،

عبدالرضا میقانی، فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به رفعمشکل روشنایی مسیر دسترسی بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر گفت: جدول‌گذاری و آسفالت جاده نیز انجام‌شده است؛ اما موضوع تعریض جاده است که با مشکل تملک زمین تا حدودی مواجه شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: درصدد بودیم از سمت چپ جاده دسترسی به بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر نسبت به تعریض جاده اقدام کنیم که علیرغم هماهنگی‌های انجام‌شده به دلیل قرار داشتن دانشگاه سمنان در این قسمت و مخالفت آن‌ها این موضوع منتفی شد.

فرماندار مهدی‌شهر بنابراین اجرای طرح تعریض جاده و مسیر دسترسی به این بیمارستان از سمت راست پس از انجام مطالعات و خارج کردن مستثنیات و تعیین عدد ریالی تملک زمین در این قسمت پس از کار کارشناسی عملیاتی خواهد شد.

موانع بر سر راه ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر رفع می‌شودپایان انتظار 10 ساله مردم/ بیمارستان مهدیشهر افتتاح شد

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه از استاندار سمنان نیز درخواست داریم در این زمینه مساعدت‌های لازم را داشته باشند گفت: اجرای طرح تعریض این مسیر از سمت راست این جاده به دلیل اینکه جزو اراضی ملی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی است؛ به مشکلی بر نخواهد خورد و ظرف یک ماه آینده این مسئله نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری تعریض جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 6084616

دیگر خبرها

  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • تجهیز ۱۳۸ کیلومتر از راه‌های اصلی استان همدان به روشنایی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود