Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@22:14:29 GMT

آغاز عملیات اجرایی ساخت برج قرآنی «طوبی» در بحرین

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۹۲۳

آغاز عملیات اجرایی ساخت برج قرآنی «طوبی» در بحرین

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایکنا، عملیات ساخت این برج قرآنی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور «علامه سید عبدالله الغریفی»، از علما و روحانیون برجسته شیعی بحرین آغاز شد.

علامه الغریفی ضمن سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی این برج قرآنی گفت: همزمانی آغاز عملیات این بنای قرآنی با ولادت حضرت زهرا(س)، تقارن مبارکی است، چرا که حضرت زهرا(سلام الله علیها) روح قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه از همگان خواست که در این پروژه مبارک مشارکت کنند.

عبدالله أبوالحسن، رئیس انجمن علوم قرآن «إقرأ» بحرین نیز ضمن سخنانی در این مراسم گفت: مدیریت انجمن پس از گردآوری ۵۰ درصد بودجه مورد نیاز، تصمیم گرفت که عملیات ساخت این پروژه را آغاز کند.

«حسن المشیمع»، پیمانکار اصلی پروژه و مدیرکل گروه املاک «گرانادا» نیز در این باره گفت: گروه گرانادا توجه زیادی به این پروژه دارد و هر آنچه را در توان دارد برای اجرای این پروژه به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت به کار خواهد گرفت.

انجمن علوم قرآن «إقرأ» بحرین از انجمن‌های شیعی فعال در حوزه مسابقات و فعالیت‌‌های قرآنی در این کشور است و برنامه‌های قرآنی متنوعی در کشور بحرین اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: برج قرآنی بحرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است