Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محسن فرهادی درباره اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور، گفت: سعی داریم محدودیت‌هایی را در ۹ گروه شغلی که اهمیت زیادی در بحث انتقال بیماری دارند، اعمال کنیم. مانند مراکز صرف غذا، تالارهای پذیرایی، سینما، تئاتر، کنسرت‌های موسیقی، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی، استخرها و مراکز تفریحی آبی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دفاتر ارائه خدمات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می‌دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می‌شود، به‌طوری که خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده به خصوص در این ۹ گروه شغلی باید حتما زمانیکه در یک فضا باهم مواجه می‌شوند، واکسن تزریق کرده باشند ک بیمار نباشند.

فرهادی گفت: امکان کنترل اپلیکیشنی از طریق نرم‌افزارهایی که روی موبایل نصب می‌شود نیز فراهم می‌شود تا مردم بتوانند این موضوع را کنترل کنند.

وی گفت: وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی قرارگاه مقابله با کرونا، بعد از بحث‌های مختلف پیشنهاداتی را برای تصویب در ستاد ملی کرونا که فردا با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود، ارائه داده‌اند تا این کنترل‌ها و نظارت‌های ویژه بتوانند خصوصا برای این ۹ گروه شغلی اعمال شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت شغلی محسن فرهادی دز سوم واکسن ۹ گروه شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی  بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می گیرد که به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که توسط شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می شود نمودند.


بلوکی افزود: عملیات توزیع واکسن نیوکاسل در بین پرورش دهندگان سطح شهرستان مشابه سالهای گذشته توسط کارشناسان این شبکه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند