Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:29:59 GMT

افزایش موارد ابتلا به کرونا در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۰۳۳

افزایش موارد ابتلا به کرونا در کره جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه پرس تی وی، روند افزایشی ابتلا به کرونا در کره جنوبی همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت کره جنوبی اعلام کرد روز پنج شنبه بیش از شانزده هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که بیشترین میزان ابتلای روزانه از آغاز همه گیری کرونا محسوب می‌شود.

ابتلای روزانه به کرونا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه نیز در کره جنوبی به رقم بی سابقه‌ای رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار مبتلایان به کرونا در دو هفته گذشته به دلیل گسترش سویه اومیکرون در این کشور به طور پیوسته افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی هشدار می‌دهند که شمار ابتلای روزانه به کرونا احتمالا در هفته‌های آینده به رقم یکصد هزار نفر خواهد رسید. به همین دلیل دولت کره جنوبی محدودیت‌های مقابله با کرونا را افزایش داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون کره جنوبی ویروس کرونا افزایش مبتلایان اومیکرون مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید. نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد. در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت. یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند. بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

صحبت‌هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر 

یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم‌تر خواهد ساخت. جانب احتیاط را رعایت کنید، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید. بی گدار به آب نزنید.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد. شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. 

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم
  • فال شمع روزانه امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!