Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال پنجشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 میزبان عراق بود. یوزها در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند تا صعود زودهنگاهی به جام جهانی 2022 داشته باشیم.

امام جمعه شهر نجف صدر الدین القبانچی روز گذشته در بخشی از خطبه خود به موضوع دیدار تیم ملی ایران با عراق پرداخت که بازتاب گسترده ای در صفحات مجازی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شهر نجف در این زمینه، گفت: موضوع دیگر باخت تیم ملی عراق مقابل ایران با نتیجه یک بر صفر است. این نشان می دهد که مسئولان وزرش کشور باید به موضوع ورزش بیشتر توجه کنند. جوانان ما مستحق توجه هستند. در این بازی عملکرد تیم ملی مقابل ایران خیلی خوب بود.

امام جمعه شهر نجف در ادامه اعتراف کرد و گفت: من قسمت هایی از این بازی را تماشا کردم. باید موضوعی را اعتراف کنم و از یک بازیکن تمجید ویژه کنم. آن بازیکن فهد طالب دروازه ما است. اگر درخشش او نبود بازی به جای یک برصفر با نتیجه 5 بر صفر به نفع ایران به پایان می رسید. به همین خاطر من از او از اینجا تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران و عراق انتخابی جام جهانی امام جمعه نجف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهارمین روز مسابقات مقدماتی جهان در کوچینگ مالزی پیگیری شد و نمایندگان پسر کمتر از ۱۴ سال ایران پس از ۲ پیروزی پیاپی مقابل سریلانکا و هنگ کنگ، به مصاف قزاقستان رفتند.   در بازی اول انفرادی، رامتین رافعی با نتیجه ۱-۶ و ۵-۷ مغلوب حریف خود شد و در دومین مسابقه انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ بازی را به حریف قزاق واگذار کرد.   تیم ایران در این رقابت‌ها با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته و فردا در آخرین بازی خود، به مصاف سنگاپور می‌رود. در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز، سقوط به دسته پائین‌تر را تجربه می‌کنند.   مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ فرودین ماه به میزبانی مالزی آغاز شده و تا ۱۳ این ماه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شکست ایران مقابل قزاقستان؛ سنگاپور آخرین حریف دور مقدماتی
  • احمد خاتمی: محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • نتیجه هماهنگی جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است/محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها