Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت گفت: پزشک متخصص در بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی برای ارائه خدمات در این شهرستان مستقر شدند و خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین و با ارزش ترین وظایف مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و ارائه خدمات شایسته موجب بالا رفتن امید به زندگی افراد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری نیز بارها بر موضوع بهداشت و درمان تاکید کرده و فرموده اند؛ مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ یک هر کشوری است.

امروزه مردم شهرستان پلدشت علاوه بر رنج بیماری باید رنج نبود برخی از امکانات و یا کمبود پزشک متخصص را بکشند.

چه بسا بیمارانی که بخاطر نبود تجهیزات و یا کمبود پزشک متخصص یا ضعف در ارائه خدمات به موقع ممکن است به مرگ دلخراشی تن دهند و افسوس های بسیاری را در پی خواهد داشت که اگر این یا آن در بیمارستان شهرستان وجود داشت پدر، مادر، فرزند، همسر، برادر و یا خواهرمان زنده بود.

پلدشت با اینکه شهرستانی مرزی و توریست پذیر بوده مظلوم واقع شده است و بدلیل کمبود پزشک متخصص سونوگرافی با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و نارضایتی های بیماران را در پی داشت.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: مطالبات مردمی، پیگیری مسئولان و رسانه ها در خصوص نبود پزشک متخصص در برخی رشته و سختی هایی که مردم می کشیدند و مساعدت لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، با حضور ۳ نفر پزشک متخصص جدید در رشته‌های رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، داخلی در بیمارستان شهرستان پلدشت موافقت شد.

لعیا عزیززاده بیان کرد: با حضور سه متخصص جدید، تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت به ۱۰ نفر رسید.

وی اظهار کرد: حضور متخصص پاتولوژی برای اولین بار و متخصص رادیولوژی به صورت ثابت، باعث ارتقای خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان پلدشت می شود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت افزود: تمام پزشک های متخصص در شهرستان مستقر بوده و همه روزه بیماران را ویزیت می کنند.

عزیززاده گفت: پزشکان متخصص حاضر در بیمارستان شامل جراح عمومی، داخلی، کودکان، قلب و عروق، زنان، بیهوشی، روانپزشکی، پاتولوژی و رادیولوژی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت