Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:07:49 GMT

تیم صادق قهرمان مسابقات والیبال نونهالان پسر خراسان شمالی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۴۴۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 16 MB

فرهاد قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات والیبال قهرمانی نونهالان پسر خراسان شمالی با حضور ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم از صبح امروز به میزبانی بجنورد خانه والیبال برگزار شد.

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج تیمی اشاره کرد و گفت: باشگاه والیبال صادق موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم باشگاه آینده سازان اسفراین مقام دوم و تیم‌های باشگاه سم سم شیروان و باشگاه آرنیای بجنورد مشترکا به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی زاده گفت: منتخبین این رقابت‌ها به مسابقات استعدادهای برتر کشور در اواخر بهمن‌ماه اعزام می‌شوند.

کد خبر 5411251

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال رده نوجوانان مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک عکس استانها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی  جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار کرد: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.

او افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

او بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان