Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:55:26 GMT

همدان میزبان لیگ مناطق فوتسال کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۴۴۸

همدان میزبان لیگ مناطق فوتسال کشور شد

به گزارش ایرنا، در این پیکارها تیم‌های قایقران تکاب، ثامن شوشتر، استقلال ایوان، پایاب بخش مرکزی، سرخ پوشان همدان، ارسطو سنندج و درنا شبستر حضور خواهند داشت.

این مسابقات از هجدهم بهمن ماه امسال و به مدت ۶ روز به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

سرخ پوشان تنها نماینده استان همدان در این مسابقات است که با مدیریت قاسم کوروشی از مربیان ارزنده فوتسال همدان و به صورت خصوصی اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برتر این رقابت‌ها راهی لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور می‌شود.

هم اکنون سه هزار ورزشکار در رشته فوتسال همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها استان همدان فوتسال همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان فوتسال همدان استان همدان فوتسال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم