Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - این روز‌ها حاشیه‌های رودخانه‌های زال شاهد حضور مردم، تیم‌های امدادی و خانواده یکی از نیرو‌های شرکت آزادراه خرم آباد - پل زال است که در پی پیدا کردن نشانی از جنازه وی هستند که در جریان سیلاب اخیر مفقود شده است.

نیسان آبی حامل این مرد لرستانی به صورت تکه تکه پیدا شده، ولی همچنان خبری از سرنشین این خودرو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارم رضایی با اشاره به آخرین خبر‌ها از جست و جو برای پیدا کردن جسد یکی از پرسنل شرکت آزاد راه پل زال که در جریان بارندگی‌ها و ریزش کوه در رودخانه سقوط کرده و هنوز پیدا نشده است اظهار داشت: متأسفانه علیرغم جست و جو‌های صورت گرفته، هنوز پیدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه جسد این فرد احتمالاً در شن و ماسه‌ها گیر کرده باشد عنوان کرد: زمان این اتفاق، حجم آب خیلی زیاد بود، چند ساعت قبل از حضور ما این اتفاق رخ داده، متأسفانه در مسیر تونلی که در حال تردد بوده، سنگ‌هایی که از کوه پرتاب شده به این فرد و خودرو برخورد کرده، آب هم آنجا خیلی زیاد بوده و ما تا الان فقط توانسته‌ایم نیسان را پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: قسمتی از این نیسان را یک جا و قسمت دیگر آن را جای دیگر پیدا کرده‌ایم، فکر می‌کنم زمان ببرد تا بتوانیم جسد این فرد را پیدا کنیم، چون آب رودخانه شفاف نیست تا بتوانیم جسد او را پیدا کنیم.

رضایی ادامه داد: با همه این تفاسیر نیرو‌های ما در حال جست و جو هستند تا شاید نشانه‌ای از این فرد را پیدا کنند، متأسفانه شدت آب خیلی زیاد بوده و قابل تصور نبوده است.

وی با اشاره به اینکه فعلاً در حال جست جو هستیم، کار خیلی سخت است، آب شفاف نیست، در آن گل و لای وجود دارد و بستر رودخانه نیز شن و ماسه است گفت: احتمالاً جسد این فرد در شن و ماسه‌ها گیر کرده است، فعلاً هم کسی نمی‌تواند داخل رودخانه برود، قسمت‌هایی از رودخانه هم که می‌روند، نیست، مسیر هم حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر است و خیلی سخت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه حتی ما برای پیدا کردن جسد، از نیرو‌های بومی و محلی منطقه هم استفاده کرده‌ایم گفت: عملیات جست و جو از تاریخ ۲۳ دی ماه تا الان در حال انجام است.

رضایی یادآور شد: در روز‌های اول و تا تاریخ یکم بهمن ماه سه تیم از خرم آباد و سه تیم از پلدختر عملیات جست و جو را انجام می‌دادند، از یکم بهمن ماه به بعد تیم‌های پلدختر در حال جست و جو هستند، چون شرایط استان همراه با بارندگی و برف بوده نیرو‌ها را به شهرستان‌های دیگر برای کمک اعزام کردیم.

وی افزود: شرایط بهتر شود، تلاش می‌کنیم که دوباره از نیرو‌های خرم آباد نیز استفاده کنیم.

منبع : مهر

 انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر لرستان جسد خرم آباد جست و جو نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • اگر سریع و تیزبین هستید، 8 تفاوت را برایمان پیدا کنید!
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • سیلاب هیرمند به گودزره انحراف پیدا کرد / تکرار بدعهدی‌ طالبان و وعده‌های نافرجام مسئولین
  • پیدا شدن پیکر بی جان ۲ جوان غرق شده در رودخانه کاجو قصرقند
  • پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان غرق شده در رودخانه کاجو