Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس بررسی های میدانی خبرنگار رکنا، روز گذشته بین این جوان به نام محمد همراه خانواده در میدان شهدای کرمانشاه با مأمورین پلیس درگیری لفظی رخ می‌دهد که در نهایت این جوان با چاقو به سمت مأمورین حمله ور می‌شود.

مأمورین پلیس قصد بازداشت وی را دارند اما بدلیل حضور خانواده اش در محل، مأمورین برای حفظ احترام ابتدا همراه خودروی پلیس برای انتقال خانواده به محل سکونت اقدام می‌کنند اما پس از حضور در محل سکونت واقع در شهر فدک، این جوان مجددأ با مأمورین پلیس درگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حین این درگیری لفظی، مقتول به قصد نامعلوم ( احتمالا خلع سلاح) به سمت سرباز نیروی انتظامی حمله ور می‌شود که این سرباز نیز برای ممانعت از این اقدام، به سمت زمین تیراندازی می‌کند که منجر به کمانه کردن دو گلوله به سر و سینه جوان کرمانشاهی می‌شود.

متأسفانه پس از گذشت ١٠ ساعت و تلاش پزشکان، در نهایت این جوان در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

سرباز نیروی انتظامی هم اکنون در بازداشت است و این پرونده هم اکنون با دستور رئیس کل دادگستری و دادستان کرمانشاه، در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه درحال بررسی است.

گفتنی‌است که روز گذشته سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور در منزل این جوان، از خانواده وی دلجویی کرده است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو بیمارستان اخبار حوادث نیروی انتظامی جوان کشته سرباز شلیک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تتلو اینستاگرام تتلو نگار جواهریان نگار جواهریان و رامبد جوان هلیا امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • لحظات شلیک ضدهوایی در پادگان کرمانشاه
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟