Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:29:25 GMT

تعطیلی تمام مدارس استان یزد به علت شیوع اُمیکرون

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۶۴۹

تعطیلی تمام مدارس استان یزد به علت شیوع اُمیکرون

در گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: به اطلاع معلمان و دانش آموزان عزیز می رساند با توجه به گسترش سویه جدید کرونا، تمامی آموزش ها در نواحی، شهرستان ها و مناطق آموزشی سراسر استان تا پایان هفته آینده به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

پیش از این و طی ۲ روز گذشته مدارس برخی از مناطق استان به همین دلیل تعطیل شده بود و حال پیرو اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش این تعطیلی شامل حال همه مدارس استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۲۶۰ هزار دانش آموز در مدارس استان یزد تحصیل می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون یزد ویروس کرونا اومیکرون تعطیلی مدارس آموزش مجازی مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد