Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بهمن ماه سال گذشته، پرونده قتل مرد 70 ساله ای در ارتفاعات سعادت آباد روی میز " حبیب الله صادقی " بازپرس شعبه چهارم دادسرای امورجنایی تهران گشوده شد.

تحقیقات اولیه نشان داد، مقتول مرد 70 ساله ای بوده که در زمینه خرید و فروش دلار فعالیت داشته و در روزحادثه  پس از مشاجره لفظی در خودرو ال 90 با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که قاتل پس از ارتکاب به جنایت با خودرو متواری شده و یک زن کوهنورد شاهد قتل بوده است.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس ویژه قتل وارد عمل شدند و مظنون اصلی پرونده را دستگیر کردند. متهم دندانپزشکی است که از کشور اوکراین به تهران آمده و از مدت‌ها قبل با مقتول خرید و فروش دلار می‌کرده است.

متهم سابقه دار که به جرم شلیک و سوءقصد به جان برادرش در زندان بود، درتحقیقات اولیه، قتل مرد 70 ساله را در ارتفاعات سعادت آباد انکار کرد و خود را بیگاه دانست.

شکایت از متهم به جرم کلاهبرداری

در حالی که پرونده قتل مرد 70 ساله درحال رسیدگی قضایی است و تحقیقات ادامه دارد، زن جوانی به نام سمیرا با مراجعه به شعبه چهارم دادسرای امورجنایی تهران از جراح دندانپزشک به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: با متهم روابط کاری داشتم. چندی قبل برای خرید تجهیزات اداری و پزشکی 600 میلیون تومان به او پول قرض دادم امامدارکی دارم دارم که ثابت می او تجهیزات را نخریده و تا این لحظه مبلغی را برنگردانده است.

بازپرس ویژه قتل برای کشف ابعاد پنهان این پرونده به تحقیق از متهم پرداخت. وی در دفاع از خود گفت: با شاکی روابط کاری داشتم و با توجه به اعتمادی که بین ما بود، 600 میلیون تومان از او پول قرض گرفتم. اگر آزاد شوم می توانم پول شاکی را پرداخت کنم یا اینکه از پدرم در پرداخت بدهی کمک بگیرم.

انکار مجدد اتهام قتل

باتوجه به اینکه ادله و مدارک نشان می دهد متهم در لحظه قتل و همچنین رها سازی جسد مرد 70 ساله در مکان ها حضور داشته است. متهم ضمن انکار مجدد اتهام قتل گفت: من فقط با آن پیرمرد هم مسیربودم.

بنابراین گزارش، بادستور حبیب الله صادقی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امورجنایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جنایت اخبار حوادث کلاهبرداری متهم دندانپزشک پیرمرد اتهام قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تتلو اینستاگرام تتلو نگار جواهریان نگار جواهریان و رامبد جوان هلیا امامی مرد 70 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند

به گزارش تابناک، روزنامه ایران نوشت: یک سال قبل دختر ۱۷ ساله‌ای به نام مهتاب به همراه مادرش با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از سوی 4 پسر مورد تعرض قرار گرفته است.وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو هفته قبل در مسیر مدرسه با پسری به نام نیما آشنا شدم و چند روز باهم مکالمه تلفنی داشتیم و او به من ابراز علاقه کرد، بعد از یک هفته هم با هم قرار گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم.

من هم برای اینکه تنها نباشم با دوستم نسرین به سر قرار رفتم. نیما هم با برادر، پسرعمو و یکی از دوستانش به نام شهرام سر قرار آمد، آنها ما را سوار خودروی‌شان کردند و به بهانه تفریح و گشت وگذار در خارج از شهر ما را به بیابان‌های ورامین بردند. وقتی به آنجا رسیدیم ناگهان حس بدی پیدا کردم چون آنجا محلی برای تفریح نبود، از نیما خواستم تا برگردیم اما آنها بدون توجه به اعتراض من و دوستم به ما حمله کرده و به زور به ما تعرض کردند، بعد هم ما را در نزدیکی خانه‌مان از ماشین پیاده کردند. وقتی وارد خانه شدم آن‌قدر وضعیت پریشانی داشتم که مادرم خیلی سریع با دیدن من متوجه شد اتفاقی برایم افتاده است. من هم موضوع را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. البته نسرین به خاطر ترس از اینکه خانواده‌اش متوجه موضوع نشوند شکایت نکرد.

با ثبت این شکایت، مأموران 4 پسر جوان را ردیابی و بازداشت کردند.پس از بازداشت متهمان، نسرین هم با مراجعه به پلیس آگاهی از 4 متهم شکایت کرد.در ادامه دو شاکی پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و کارشناسان این سازمان پس از معاینه و بررسی آثار ضرب و شتم، تعرض به دو دختر جوان را تأیید کردند.با تکمیل تحقیقات برای 4 متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مهتاب به جایگاه رفت و گفت: اعتماد بی‌جای من باعث شد تا زندگی خودم و دوستم نابود شود. ما در آن بیابان التماس می‌کردیم و اشک می‌ریختیم اما نیما و آن 3 نفر بدون توجه به التماس و گریه‌های ما به طرز وحشیانه‌ای کتک‌مان زدند و تعرض کردند. از آن روز به بعد یک لحظه آرامش ندارم و به لحاظ روانی آسیب زیادی دیده‌ام. به همین خاطر حاضر نیستم آنها را ببخشم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: همه واقعیت را مهتاب گفت اما من فقط این را می‌گویم که این 4 نفر کاری کردند که از ترسم نمی‌خواستم به خانه‌مان برگردم و در نهایت هم به خاطر عواقب این موضوع واقعیت را به خانواده‌ام نگفتم. حتی از ترس اینکه آنها دوباره آزارم دهند یا خانواده‌ام پی به این ماجرا ببرند، تصمیم گرفتم شکایت نکنم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و بعد شکایت کردم. حالا هم نه رضایت می‌دهم و نه می‌بخشم و درخواست حکم اعدام برای متهمان دارم.سپس 3 متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفتند و ادعا کردند که با 2 شاکی پرونده دوست بودند و رابطه با میل و خواسته دوطرف صورت گرفته بود.

شهرام ۱۷ ساله هم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود، اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد مهتاب و دوستش را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس، دو برادر و پسر عموی‌شان را به اعدام محکوم کردند و از آنجا که شهرام در زمان ارتکاب جرم زیر سن 18 سالگی بوده، به ۵ سال حبس محکوم شد.

دیگر خبرها

  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است