Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید روح اله لطیفی سخنگوی گمرک در تشریح کشفیات گمرک در این هفته اظهار داشت: از ابتدای هفته 13 تن نخ پشمی، یک تبعه افغان که قصد ورود غیر قانونی به کشور را  که در کف تریلی خالی مخفی شده بود، بالش پستی با محتویات قرص مخدر و سیگار، کامیونی با بیش از 24 کیلوگرم مواد مخدر ، و از دو مسافر تبعه افغان که بیش از 5 کیلوگرم مواد افیونی را به همراه داشتند کشف و ضبط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی در مورد کشفیات هفته جاری توضیح داد: 13 تن نخ پشمی قاچاق که در جوف کالای اظهاری جاساز شده بود توسط کارکنان گمرک ماهیرود کشف و ضبط شد.

لطیفی افزود: با هوشیاری کارکنان گمرک امانات پستی  فرودگاه امام (ره)، 394 قرص مخدر متادون و 82 پاکت سیگار بهمن که در بالش پستی به مقصد گرین فورد انگلستان جاساز شده بود کشف و تحویل مقام ذیصلاح شد.

سخنگوی گمرک افزود: در گمرک میلک استان سیستان و بلوچستان یک تبعه افغان که در کفی کامیون خالی وارده در محلی که برای اختفا ساخته شده بود در کیسه خواب شناسایی و برای طی اقدامات قانونی تحویل مقام ذیصلاح شد.

سخنگوی گمرک گفت: در مرز دوغارون خراسان رضوی با همکاری اداره اطلاعات شهرستان تایباد از جدار یک کامیون افغان 24 کیلو و 20 گرم مواد مخدر  کشف شد که 20 کیلو و 890 گرم آن از نوع هروئین فشرده، دو کیلو و 110 گرم از نوع تریاک و یک کیلو و 20 گرم از نوع مخدر شیشه بود که با هماهنگی دادستان محترم تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد و در موردی دیگر با همکاری سربازان امام زمان (عج) از یک مسافر تبعه افغان در گمرک دوغارون در روز گذشته دو کیلو و 858 گرم مواد مخدر هروئین پودری که به دور پای متهم بسته شده بود کشف و ضبط شد.

لطیفی در خصوص سایر کشفیات گمرک از ابتدای هفته توضیح داد: کارکنان گمرک دوغارون در حین کنترل مسافران ورودی سه کیلو و 250گرم مواد مخدر حشیش را از جدارداخلی  دو چمدان همراه یک تبعه افغان کشف کردند.

لطیفی در پایان گفت: یک محموله پستی دیگر به مقصد بنگلادش که روتختی اعلام شده بود و  وزن آن  یک کیلو و 210 گرم بود به دلیل آغشته بودن به هروئین توسط کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ه)، تحویل نماینده اصل25 فرودگاه شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مواد مخدر گمرک شیشه اخبار حوادث گمرک موادمخدر شیشه قرص مخدردار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تتلو اینستاگرام تتلو نگار جواهریان نگار جواهریان و رامبد جوان هلیا امامی گرم مواد مخدر کارکنان گمرک سخنگوی گمرک تبعه افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین