Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@01:53:28 GMT

اهمیت پذیرایی در مراسم‌

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۶۸۳

برگزاری یک مراسم یا رویداد با تعداد مهمانان زیاد، پیچیدگی‌های فراوانی دارد. تنوع کارها اغلب دغدغه‌های گوناگونی برای میزبان ایجاد می‌کند. رزرو سالن برگزاری مراسم، سامان‌دهی مدعوین، تهیه سین مراسم، تهیه اقلام پذیرایی مناسب و بسیاری موارد دیگر در برگزاری یک مراسم بزرگ، حائز اهمیت است. هماهنگی این امور نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، زمان‌بندی و به کار گرفتن چندین نفر نیروی اجرایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، پذیرایی و مهمان‌نوازی از مدعوین، اهمیت ویژه‌‌ای دارد که بسیار به چشم مهمانان خواهد آمد. افرادی که از راه دور و نزدیک با دعوت شما به مراسم آمده‌اند، انتظار پذیرایی شایسته‌ای را خواهند داشت. نحوۀ پذیرایی در مراسم، معیاری برای قضاوت شما خواهد بود. اگر پذیرایی به نحو مناسبی انجام شود، مهمانان، مراسم شما را با حس بهتری ترک خواهند کرد.

پک پذیرایی: ایده‌ای جذاب برای راحتی در مراسم‌ها

یکی از روش‌های نوین در پذیرایی مراسم‌ها استفاده از پک پذیرایی است که شامل انواع خوراکی‌ها باشد. در پک پذیرایی، امکان قرار‌دادن اقلامی مانند میوه، کیک، آبمیوه، تنقلات، انواع نوشیدنی و غیره وجود دارد. استفاده از پک‌های پذیرایی با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند یک ایدۀ خلاقانه برای پذیرایی در مراسم باشد. خوراکی‌های خوشمزه، با نظم و ترتیب داخل یک بسته‌بندی شکیل، برای مدعوین بسیار چشم‌نواز خواهد بود. گویی که همۀ مهمانان یک کادوی ویژه از شما گرفته باشند! همچنین امکان درج لوگو، تصویر، یا عبارت مد نظر میزبان بر روی بسته‌های پذیرایی وجود دارد. یک پک پذیرایی خاص می‌تواند وجه تمایز مراسم شما با دیگر مراسم‌ها باشد که برای افراد دعوت‌شده، بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

{پک پذیرایی همایش}

در چه نوع مراسم‌هایی می‌توان از پک پذیرایی استفاده نمود؟

در هر رویدادی که مدعوین متعددی وجود دارد، می‌توان از پک پذیرایی استفاده نمود. همایش، مراسم ختم و ترحیم، سمینار، جسله دفاع پایان‌نامه، کنفرانس، مراسم یادبود، مراسم تودیع یا معارفه، جشن‌های مناسبتی، اعیاد و مراسمات مذهبی، گردهمایی‌های کاری یا دوستانه، کارگاه‌های آموزشی، جلسات شرکتی و غیره رویدادهایی هستند که می‌توان از پک‌های پذیرایی استفاده نمود.

 

{پک پذیرایی ترحیم}

مزایای استفاده از پک پذیرایی در رویدادها:

اگر زمان و نیروی انسانی کافی برای خرید و تهیه اقلام خوراکی، شستشوی میوه‌ها و آماده سازی آن‌ها برای پذیرایی از مهمانان را ندارید، استفاده از پک پذیرایی گزینۀ هوشمندانه‌ای خواهد بود. سفارش پک پذیرایی آماده، دغدغۀ شما را برای پذیرایی شایسته از مهمانان، مرتفع خواهد نمود. به تعداد دقیق مهمانان پک پذیرایی تهیه کنید و از خرید بیش ازحد میوه و اسراف آن جلوگیری نمایید. اگر از بابت کیفیت اقلام خوراکی و به موقع آماده شدن پک‌های پذیرایی نگران هستید، بهتر است تهیۀ بسته‌های پذیرایی را به یک مجموعۀ معتبر که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد بسپارید. همچنین در صورت استفاده از پک‌های پذیرایی مقوایی به پاک ماندن زمین نیز کمک خواهید نمود. چرا که این پک‌ها دوستدارمحیط زیست بوده و قابلیت بازگشت پذیری و تجزیه شدن را دارند.

بنابراین استفاده از پک‌های پذیرایی مزایای متعددی دارد که به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان؛

جلوگیری از اسراف و دورریز میوه‌ها و اقلام خوراکی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها؛

عدم نیاز به نیروی انسانی برای پذیرایی؛

حمل راحت و جلوگیری از آلوده شدن اقلام خوراکی به دلیل بسته‌بندی؛

جلوه بخشیدن به پذیرایی مراسم؛

پیشگیری از آلودگی محیط زیست در صورت استفاده از پک‌های پذیرایی مقوایی؛

امکان درج لوگو یا عبارت متناسب با مراسم بر روی بسته‌های پذیرایی؛

{محتوای یک نمونه پک پذیرایی}

قیمت پک پذیرایی چقدر است؟

قیمت پک پذیرایی بنا به نوع بسته‌بندی و اقلامی که داخل پکیج پذیرایی قرار می‌گیرد، متغیر خواهد بود. با توجه به اهمیت مراسم و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید پک پذیرایی ارزان یا پک پذیرایی لاکچری تهیه کنید. در نظر داشته باشید که خرید پک پذیرایی آماده در مراسم‌هایی با تعداد بالای مهمانان، معمولاً به صرفه‌تر از حالتی خواهد بود که شما جداگانه اقدام به خرید تک‌تک اقلام پذیرایی و تهیۀ بسته‌های پذیرایی کنید. چرا که به طور مثال می‌بایست بیشتر از حد نیاز میوه خریداری کنید تا بتوانید میوه‌های مرغوب را به تعداد مورد نیازتان دستچین کنید. زمان‌بر بودن تهیۀ مواد اولیه و تعداد افرادی که برای خرید و حمل و نقل اقلام خوراکی، شستشوی میوه‌ها و بسته‌بندی آن‌ها مورد ‌نیاز است، به هزینه‌های شما خواهد افزود.

پک پذیرایی مراسم را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به اهمیت بالایی که پذیرایی مراسم دارد، بهتر است که تهیۀ بسته‌های پذیرایی را به یک شرکت معتبر و متخصص بسپارید. مجموعۀ پَکِتو که از سال 1396 در زمینۀ تهیۀ پکیج‌های پذیرایی فعالیت دارد گزینۀ مناسبی خواهد بود. از جمله سازمان‌ها و نهادهای معتبری که ‌تهیۀ بسته‌های پذیرایی مراسم‌های خود را به پَکِتو سپرده‌اند، می‌توان به شرکت همراه اول، سازمان صدا و سیما، سازمان کشتیرانی، سازمان نظام مهندسی استان تهران، بیمارستان رازی، پارک فناوری پردیس، شرکت ایپکو، شرکت سازه گستر سایپا، شرکت زیرساخت فناپ، گروه مپنا، بانک آینده و ده‌ها نهاد آموزشی، صنعتی و بازرگانی دیگر اشاره کرد.

همچنین از جمله افراد سرشناسی که خانوادۀ بزرگوارشان برای تهیۀ پک پذیرایی مراسم ترحیم، به مجموعۀ پکتو اطمینان کرده‌اند، می‌توان به مرحوم “ارشا اقدسی“، مرحوم “کریم اکبری مبارکه” ، “پروفسور علی‌اکبر رمضانیان‌پور“، برادر مرحوم “محمدعلی فردین” و پدر گرامی “محمد علیزاده” خواننده پاپ کشورمان اشاره کرد. برای ارتباط با مجموعۀ پکتو می‌توانید در گوگل نام این مجموعه را سرچ کنید و یا با شماره تلفن 02177357788 تماس بگیرید.

منبع: الف

کلیدواژه: پذیرایی مراسم اقلام خوراکی برای پذیرایی بسته بندی مراسم ها میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ️محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، گفت: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشور‌ها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس