Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی در تشریح حادثه آتش‌سوزی یک مغازه لوازم پزشکی در خیابان فداییان اسلام گفت: ساعت ۴:۵۹ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان فداییان اسلام، نرسیده به میدان شهر ری، نبش خیابان پیلغوش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه همراه با تجهیزات لازم و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه، طبقه همکف یک مغازه فروش لوازم تجهیزات پزشکی به وسعت ۵۰ متر و مملوء از جنس با یک درب کرکره‌های مشبک که با قفل از بیرون بسته شده بود، کاملاً شعله‌ور شده بود؛ به گونه‌ای که حجم زیادی از آتش به بیرون می‌زد و در حال سرایت به طبقه بالایی بود.

ملکی بیان کرد: واحد بالایی نیز یک مهد کودک بود که خوشبختانه در آن ساعت تعطیل بود؛ چرا که اگر این حادثه در روز رخ می‌داد، می‌توانست خیلی شرایط را بحرانی کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان از لحظات اولیه حضور خود مقابله با آتش را آغاز کردند و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ظاهراً فردی داخل مغازه می‌خوابد.

وی افزود: آتش‌نشانان علی رغم اینکه درب کرکره قفل بود، عملیات را از بیرون آغاز و بلافاصله درب کرکره را باز کردند و به داخل نفوذ کردند.

ملکی گفت: پس از مدتی تلاش همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند یک فرد حدود ۱۸ ساله را که ظاهراً تابعیت کشور افغانستان را داشته، پیدا کنند که متأسفانه به تأیید عوامل اورژانس فوت شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش خاموش شد و از گسترش و سرایت بیشتر آن به اطراف جلوگیری شد و در ساعت ۷:۲۰ آتش نشانان محل حادثه را تحویل مالکان و عوامل انتظامی دادند.

وی در پایان گفت: متأسفانه در گذشته نیز موارد این‌چنینی زیاد داشتیم و مجدداً تقاضا می‌کنیم که اگر قرار است در محیطی شب کسی بخوابد و استراحت کند، نباید درب‌ها از بیرون قفل باشد؛ چرا که به هر دلیلی اگر نیاز به خروج اضطراری داشته باشد با مشکل مواجه خواهد شد.

کد خبر 5411293

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان آتش نشانی آتش سوزی شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای زنان آتش سوزی شورای شهر تهران حمل و نقل شهردار تهران قوه قضاییه تیم ملی فوتبال ایران خلیج فارس آلودگی هوا اعتیاد علیرضا زاکانی سازمان هواشناسی سازمان آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت

به گزارش «تابناک»، شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حریق در یکی از مناطق شهر رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی عصر پنج شنبه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی خبر داد و افزود: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام ۲ باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد.

وی با تاکید بر وجود سقف پرسیانا (پلاستیک سریع ال اشتعال) و بهم چسبیده ادامه داد: با توجه به شدت شعله‌های آتش تیم‌های عملیات از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت