Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با هشدار نسبت به ورود استان به پیک ششم کرونا افزود: در حال حاضر افزایش انفجاری تعداد مبتلایان به کرونا را در آذربایجان غربی شاهد هستیم به طوری که طی یک هفته، این رقم پنج برابر شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲۹۲ نفر رسیده که ۲۳ نفر بیشتر از روز گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده ادامه داد: در حال حاضر، ۸۲ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۷ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است.

کد خبر 5411318

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا برف و کولاک شیوع کرونا عکس استانها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی با استقرار الگوی پایدار جوی در منطقه، تا اواخر هفته جاری، جوی آرام و بدون بارندگی در سطح استان حاکم خواهد شد.

مهدی کریمی افزود: از لحاظ دمایی از امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه روند افزایش تدریجی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

کریمی، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهارکرد: در شبانه روز گذشته پلدشت با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و چالدران با یک درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز