Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که قضیه مخالفت با حمله به نهادهای دیپلماتیک و تاسیسات مدنی موضوعی مورد اختلاف نیست.

او تاکید کرد: همه گروه‌های سیاسی و ملی و در راس آن نهاد چارچوب هماهنگی بر سر مردود بودن حمله به نهادهای دیپلماتیک اتفاق نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برخی دست نشانده‌ها می‌خواهند معادلات را به خصوص در این شرایط حساس به هم بریزند؛ اما متاسفانه گروه‌ها، شخصیت‌هایی سیاسی و رسانه‌ها به دنبال سوء استفاده از این حوادث  برای فرافکنی سیاسی هستند، آن هم با اتهام‌های آشکار یا ضمنی به طرف‌هایی مشخص که بدون هیچ مدرکی مطرح می‌شود.

شیخ الخزعلی تاکید کرد: ما گمان نمی‌کنیم که این شیوه به نفع ثبات اوضاع باشد و به و برون رفت از اوضاع بحرانی کمکی کند. ما از همه گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی محترم می‌خواهیم گفتمان ملی را یکپارچه کنند و هر آنچه را به حاکمیت کشور ضربه می‌زند و موجب برهم زدن صلح و امنیت داخلی می‌شود، رد کنند و همچنین بر مخالفت با ادامه حضور نظامی بیگانگان آمریکایی و ترکیه‌ای و نقض حاکمیت عراق تاکید کنند.

نهاد اطلاع رسانی دولت عراق معروف به الاعلام الامنی اعلام کرده است که گروهک‌های تروریستی غیر قانونی صبح امروز با شش راکت کاتیوشا تلاش داشتند تا امکانات کشور را هدف قرار دهند. گفته شده است که راکت‌های شلیک شده در پارکینگ هواپیماهای خطوط هوایی عراق فرود آمدند که موجب شد به دو هواپیما آسیب وارد شود.

کمیته هماهنگی جریان‌های شیعه عراق موسوم به «الاطار التنسیقی»  نیز در بیانیه‌ای حمله راکتی بامداد امروز جمعه به فرودگاه بغداد را محکوم کرده و آن را یک اقدام تروریستی مجرمانه توصیف کرد.

این کمیته گفت: حمله مذکور با هدف فتنه‌انگیزی و ایجاد بهانه و دامی برای دسیسه‌‌چینی علیه فرزندان وطن صورت گرفته است. از این رو چارچوب هماهنگی از تمامی گروهها می‌خواهد تا همبستگی داشته و در کنار یکدیگر از رویکرد طرد و قلدری دوری کنند و فرصت بر هم زدن امنیت و دستیازی به حاکمیت وطن را از دشمنان بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: الخزعلی بحران سیاسی عراق گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با افزایش گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح انتقادات در محافل سیاسی از حمله مذکور افزایش یافته است.

در همین راستا اسرائیل زیو رئیس سابق شعبه عملیات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ورود به رفح منجر به تحقق پیروزی نخواهد شد. ترس من این است که این حمله به سلسله شکست‌های دیگری بیانجامد.

از سوی دیگر عیران عتسیون معاون سابق رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ورود به رفح از لحاظ راهبردی هیچ اهمیتی ندارد. این عملیات موفقیت آمیز نخواهد بود.

روز گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش این رژیم مجدداً به بخش‌های مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ موسوم به ناحال شوند.

رسانه‌های عبری در روزهای اخیر گفته‌اند که تیپ ناحال همان تیپی است که در حال آمادگی برای حمله به رفح است.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی منطقه‌های غزه از جمله خان یونس خارج شده بودند.

کد خبر 6088722

دیگر خبرها

  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟