Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:05:56 GMT

یمن؛ امارات مزدوران خود را از استان شبوه عقب کشید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۷۶۶

یمن؛ امارات مزدوران خود را از استان شبوه عقب کشید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه شبه نظامی "ألویة العمالقة" که مزدوران امارات در جنگ برابر نیروهای مسلح یمن هستند مدعی شد که عملیات خود در استان شبوه را تکمیل کرده است.

این گروه در بیانیه‌ای گفت: تیپ‌های عمالقه موفق شدند که پس از تصرف شهرهای بیحان و حریب و آنچه را تامین امنیت کامل استان شبوه خواندند، نیروهای خود را در این استان  جابجا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ألویة العمالقة  پس از موفقیت بزرگی که در در عملیات «طوفان جنوب» به دست آوردند، انتقال تیپ های خود را به لانه خود آغاز کردند.
بیست و هفتم دسامبر(ششم دی ماه) گذشته بود که این گروه شبه نظامی به دستور امارات نیروهای خود را با هدف آنچه آزادسازی شهرهای استان شبوه از چنگ نیروهای حوثی خوانده بود، به این استان گسیل کرد.
به دنبال حملات مزدوران ائتلاف سعودی-اماراتی به استان شبوه، نیروهای مسلح یمن به تلافی این تجاوز، مواضعی را در عمق خاک امارات طی دو مرحله هدف گرفت که این امر مقامات ابوظبی و محور آمریکایی را شوکه کرد.

شبکه المیادین هم امشب به نقل از منبع آگاه اعلام کرد که الویة العملاقة به دستور امارات از شبوه عقب‌نشینی کردند و این نشانه آشکاری از شکست امارات در یمن است.

این منبع با اشاره به خسارات سنگین مزدوران امارات در شیوه گفت: حمله نیروهای مسلح یمن به عمق امارات و تهدید صنعاء درباره تکرار پاسخ به تجاوزها علیه یمن، امارات را مجبور کرد عملیات نظامی خود در یمن را متوقف کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات استان شبوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است.

کد خبر 6086632

دیگر خبرها

  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان