Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روزنامه‌نگار سرشناس ترکیه‌ای، خرید جدید ها‌ل‌سیتی را با ستارگان دو تیم لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن مقایسه کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آجون ایلیجالی مالک جدید و ترکیه‌ای باشگاه هال‌سیتی روز گذشته (جمعه) با حضور در کنفرانس خبری این باشگاه اعلام کرد که یکی از خریدهای جدید این باشگاه انگلیسی در پنجره زمستانی جاری اللهیار صیادمنش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین خبر داد که مهاجم ایرانی فنرباغچه تست‌های پزشکی هال‌سیتی را با حضور در این باشگاه پشت‌سر گذاشته و در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه است.

یکی از حساب‌های طرفداری باشگاه هال‌سیتی در شبکه اجتماعی «توئیتر» پستی با این مضمون منتشر کرد که صیادمنش در آستانه حضور در تست‌های پزشکی هال‌سیتی است که دو روزنامه‌نگار سرشناس ترکیه‌ای زیر این پست‌ واکنش‌های جالبی به پیوستن مهاجم ایرانی فنرباغچه به ببرهای انگلیس داشته‌اند و او را با ستارگان دو تیم لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن مقایسه کردند.

یائیز صابونجواوغلو مجری و رورزنامه‌نگار سرشناس ترکیه‌ای زیر این پست نوشت «امباپه ایرانی» و گوکمن اوزجان خبرنگار روزنامه ورزشی «فاناتیک» ترکیه هم زیر همین پست صیادمنش را «محمد صلاح ایرانی» خطاب کرد.

پایان موفقیت‌آمیز تست پزشکی صیادمنش در هال‌سیتی

صیادمنش 20 ساله که تا سال 2024 با فنرباغچه تحت‌قرارداد داشت، این فصل در 24 بازی برای زوریا به میدان رفت و آمار 9 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشت. گفته می‌شود انتقال او به هال‌سیتی در ازای 5 میلیون یورو رقم خواهد خورد.

هال‌سیتی در حال حاضر با 29 امتیاز در رده نوزدهم جدول 24 تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فنرباغچه هال سیتی اللهیار صیادمنش فنرباغچه اللهیار صیادمنش ترکیه ای هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: شمار قربانیان حمله تروریستی 22 مارس به سالن کنسرت «کروکوس سیتی هال» مسکو به 140 تن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مداوای مجروحان حادثه در بیمارستان‌های ادامه دارد، افزود: متاسفانه یکی از مجروحان نیز امروز جان خود را از دست داد.

الکساندر باستریکین رئیس کمیته تحقیقات روسیه 25 مارس جاری از مرگ 139 تن طی حمله تروریستی مسکو خبر داده بود.

گفتنی است سالن کنسرت «کروکاس سیتی هال سیتی» مسکو پایتخت روسیه شب 22 مارس جاری هنگام برگزاری یک کنسرت مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • سانسور صدای فلسطین